Kljub trenutno zelo modni »maskirni prevleki« je že jasno, da bo tako oblikovan avtomobil magnet za poglede. Foto: BMW
Kljub trenutno zelo modni »maskirni prevleki« je že jasno, da bo tako oblikovan avtomobil magnet za poglede. Foto: BMW

Vozilo je izdelano na osnovi prototipa "BMW Vision EfficientDynamics" predstavljenega konec lanskega leta na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Z njim želijo javnosti dokazati, da ustrezna hibridna tehnologija za tovrstne cestne športnike že obstaja in da bodo zahtevnim petičnim kupcem kmalu na voljo tudi serijske različice. Cestni športnik ima 2 + 2 sedeža, visok je le 124 centimetrov, nenavadna oblika mu zagotavlja nizek količnik zračnega upora 0,22, hibridni pogonski sklop pa zavidljive zmogljivosti. Kombinacija klasičnih in električnih agregatov zmore kar 241 kilovatov (328 KM) moči, športnik od 0 do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde, za svoje delo pa na sto kilometrov v povprečju zahteva le 3,75 litra goriva in na kilometer izpuha 99 gramov ogljikovega dioksida.

Baterije, ki jih je mogoče napolniti tudi iz električnega omrežja, zagotavljajo doseg 50 kilometrov, 24 litrov dizelskega goriva v rezervoarju pa doseg podaljša na 700 kilometrov.

Pri BMW-ju so ob predstavitvi vozila v Leipzigu sicer ponosno poudarili, da z njim dokazujejo svoje globalno vodstvo na področju izdelave visokoučinkovitih športnih vozil, vendar pa je samozavest kljub vsemu treba razumeti z zadržkom. Konkurenca tudi na tem področju še zdaleč ne počiva, pa naj gre za prestižne tekmece iz Nemčije ali nekaj oblikovno podobno atraktivnega s francoskim poreklom, kar že veselo nabira kroge na dirkališčih. Pa čeprav le kot prototip in z malce drugačno električno pogonsko tehnologijo.