BMW serije 3 gran tourismo se spogleduje s podobo kupejev, ponuja pa več prostorskega udobja za potnike in prostornejši prtljažnik. Foto: M. Kr.
BMW serije 3 gran tourismo se spogleduje s podobo kupejev, ponuja pa več prostorskega udobja za potnike in prostornejši prtljažnik. Foto: M. Kr.

Gran turismo serije 3 je novost v BMW-jevi ponudbi, ukrojena po okusu tistih, ki si želijo kombinacijo oblikovne in vsebinske športnosti ter uporabnosti.

Novinec je v primerjavi s karavanskim touringom 200 milimetrov daljši, kar se izdatno pozna tudi v potniški kabini, kjer je nogam sopotnikov v drugi vrsti namenjenih občutnih 70 milimetrov več prostora. Podobno velja tudi za prtljažnik, ki je za 25 litrov prostornejši kot v karavanu in ga je mogoče s podiranjem sedežev povečati s 520 na 1600 litrov. Velika prtljažna vrata olajšajo izrabo omenjenega prostora, za večje udobje pa že serijsko ponujajo samodejno odpiranje vrat.

Sicer je ponudba opreme in motorjev primerljiva z drugima članoma serije 3, dodali so le nekaj sladkorčkov in tehnoloških novosti, na primer aktivni usmernik zraka na zadku in dodatne zračne reže za boljši pretok zraka pri sprednjih kolesih in s tem boljšo aerodinamiko. Sicer pa so del ponudbe tudi drugi sistemi iz sklopa tehnologij efficientdynamics, ki vplivajo na nižjo porabo goriva in učinkovitejšo izrabo energije.

Poleg treh linij opreme ponujajo tudi športno poudarjeni M sport, ki še dodatno poudari oblikovno spogledovanje gran tourisma s kupeji. Ponudba motorjev pa omogoča tako bolj umirjeno naravo vozil v podobi vstopnih različic 320i s 135 kilovati (184 KM) in 318d s 105 kilovati (143 KM) kot tudi dinamični 335i z 225 kilovati (306 KM) in 325d z 160 kilovati (218 KM) moči. Zlato sredino pa predstavljata 328i s 180 kilovati (245 KM) in 320d s 135 kilovati (184 KM) moči.

Pri vseh bencinskih motorjih je mogoče izbrati tudi štirikolesni pogon xdrive, pri dizelskih pa le za 320d. Za najcenejšo bencinsko različico je treba v Sloveniji odšteti 38.250 evrov, za najcenejšo dizelsko pa 37.700 evrov.