Zunanja posebnost so zelo ozki LED-žarometi, za izdelavo karoserije so uporabili ogljikova vlakna. Chiron je tudi prvi bugatti, ki ima brezžično wi-fi omrežje. Foto: Bugatti
Zunanja posebnost so zelo ozki LED-žarometi, za izdelavo karoserije so uporabili ogljikova vlakna. Chiron je tudi prvi bugatti, ki ima brezžično wi-fi omrežje. Foto: Bugatti

Naslednik najhitrejšega serijskega avtomobila bugatti veyrona je chiron, ki je po zagotovilih proizvajalca še hitrejši.
Bugatti chiron poganja 8,0-litrski W16 motor s štirimi turbopolnilniki. Skupna moč je 1.103 kilovatov pri 6.700 vrtljajih v minuti, najvišji navor je 1.600 Nm med 2.000 in 6.000 vrtljaji v minuti.
Motor je kombiniran s sedemstopenjskim dvosklopčnim DSG-menjalnikom. Pogon je speljan na vsa štiri kolesa, najvišja hitrost je 420 km/h. Nič kaj sramežljivo pri Bugattiju ne skrivajo, da merijo na nov hitrostni rekord za serijska vozila.
Posoda za gorivo se izprazni v devetih minutah
Pri Bugattiju so navedli celo podatek, da se 100-litrska posoda za gorivo pri konstantni najvišji hitrosti 420 km/h izprazni v devetih minutah, kar je tri minute prej, kot je bil to primer pri predhodniku veyronu.
Pospešek od 0 do 100 km/h je po podatkih tovarne 2,5 sekunde, od 0 do 200 km/h pospeši v 6,5 sekunde in od 0 do 300 km/h v nekaj manj kot 13,6 sekunde.
Chiron v dolžino meri 4,54 metra, širok je 2,038 metra in visok 1,212 metra. Kolesa so lahko velika 20 ali 21 palcev.
Novi bugatti je ime dobil po Lousisu Chironu, legendarnem dirkaču, ki je znamki Bugatti prinesel številne zmage na dirkaških tekmovanjih v dvajsetih in tridesetih letih prejšnjega stoletja. Dizajn je sicer povzet po konceptnem vozilu vision gran turismo.
Bugatti bo proizvodnjo omejil na 500 modelov, do zdaj pa so zbrali že 166 naročil. Cena se zgolj omenja - 2,4 milijona evrov za kupejevski chiron, leta 2018 pa prihaja še dražja različica targa.