Za lastno kopijo prvega med serijskimi superšportniki bodo morali kupci odšteti okoli 200 tisoč evrov. Foto: McLaren
Za lastno kopijo prvega med serijskimi superšportniki bodo morali kupci odšteti okoli 200 tisoč evrov. Foto: McLaren

Model, ki bo odprl novo poglavje v zgodovini podjetja, bo odlikovala tehnologija, preizkušena na dirkališčih formule 1, sestavni deli pa so razviti in bodo izdelani v proizvodnji podjetja McLaren Automotive. Karoserija »MonoCell« bo v celoti izdelana iz ogljikovih vlaken, za pogon bo skrbel 3,8-litrski motor z največjo močjo 440 kilovatov (600 KM), konstruktorji pa obljubljajo vrhunske vozne lastnosti. V ospredju ponudbe pa očitno ne bodo le vozne lastnosti, ampak bodo petične kupce, ki bodo za avtomobil pripravljeni odšteti okoli 200 tisoč evrov, privabljali tudi z bogato ponudbo opreme in možnostjo individualizacije s 14 različnimi kombinacijami notranje opreme ter 17 različnimi barvami zunanjosti.

Prodaja serijskih vozil se bo začela spomladi 2011, v podjetju McLaren Automotive pa napovedujejo, da bodo njihovi izdelki uradno na prodaj pri 35 pooblaščenih prodajalcih v 19 državah.

Britanski izdelovalec očitno pričakuje veliko povpraševanja po njihovih izdelkih, ki jih bodo izdelovali v novem proizvodnem centru, vrednem 40 milijonov funtov. V prvem polnem letu prodaje načrtujejo izdelavo tisoč vozil, pozneje pa naj bi letno izdelali kar štiri tisoč različnih zmogljivih cestnih superšportnikov, za katere bodo morali kupci v Veliki Britaniji odšteti 168.500 funtov, v Nemčiji okroglih 200.000, v Belgiji pa na primer še 3.360 evrov več.

McLaren ima z izdelavo vozil iz ogljikovih vlaken že tri desetletja izkušenj; na dirkališčih formule 1 je dirkalnega bolida predstavil že leta 1981, prvega cestnega superšportnika pa leta 1993. Zadolžen pa je tudi za izdelavo mercedes-benza SLR McLaren, ki so jih lani izdelali 2.200. Pri svojih lastnih modelih si želijo proces izdelave karoserij iz ogljikovih vlaken izpopolniti do te mere, da bi lahko govorili o industrializaciji tovrstne proizvodnje. Medtem ko za izdelavo karoserije dirkalnika formule 1 porabijo na tisoče delovnih ur, naj bi karoserijo za 12C »MonoCell« izdelali v manj kot štirih urah.