Citroën C4 L je z daljšo medosno razdaljo značilno prilagojena različica za kitajski trg. Foto: Citroën
Citroën C4 L je z daljšo medosno razdaljo značilno prilagojena različica za kitajski trg. Foto: Citroën

Francoski izdelovalec si namreč želi odrezati večje tržne deleže predvsem na hitro rastočih trgih z velikim prodajnim potencialom, kot so na primer države ob sredozemskem bazenu, Kitajska in Rusija. Tako v razred kompaktnih vozil, ki jih je bilo na svetovni ravni lani registriranih kar 20 milijonov, kar je skoraj tretjina vseh prodanih vozil, pošilja dve klasično zasnovani triprostorski limuzini.

C-elysee za cenovno občutljivejše kupce
Pri Citroënu poudarjajo, da sta obe limuzini vsebinsko precej različni in namenjeni različnim potrebam kupcev na posameznih trgih. Citroën C-elysee naj bi tako pritegnil predvsem tiste, ki si želijo privlačno, a cenovno dostopno prevozno sredstvo za vso družino. Limuzina, ki je dolga 4,43 metra in ima medosno razdaljo 2,65 metra, namreč ponuja prostorno potniško kabino in 506 litrov prostora v klasičnem prtljažniku. Pri motorjih pa za zdaj omenjajo tri - dva bencinska VTi s 53 kW (72 KM) in 85 kW (115 KM) ter enega dizelskega HDi z 68 kW (92 KM).

C-elysee, ki genetsko zasnovo deli s sorodnikom iz koncerna PSA, peugeotom 301, bodo izdelovali v Španiji, prvi trgi, na katere bo limuzina zapeljala konec leta 2012, pa bodo Turčija, nekatere države srednje Evrope in Alžirija.

C4 L se spogleduje z limuzinami višjih razredov
V višji cenovni razred pa se bo uvrščal C4 L, ki so ga v sodelovanju s Citroënovimi evropskimi inženirji zasnovali v šanghajskem oblikovalskem centru in je prilagojen predvsem potrebam in željam kupcev na kitajskem trgu. Avtomobil se spogleduje z videzom Citroënovih večjih limuzin C5 in C6, v primerjavi z neposrednimi sorodniki C4 pa ima 10 centimetrov daljšo medosno razdaljo, ki vpliva predvsem na udobje druge sedežne vrste. Prtljagi pa je namenjeno 440 litrov prostora v klasičnem zadku.

Ponudba opreme bo večja kot pri sorodniku C-elysee, zmogljivejši pa bodo tudi bencinski motorji. THP, ki je nastal v sodelovanju z BMW-jem, bo - odvisno od trga - zmogel 112 kW (150 KM) ali 126 kW (170 KM), hišni novinec VTi pa 100 kW (135 KM).

Citroën C4 L bo konec leta 2012 najprej pripeljal na kitajski trg, kjer ga bodo tudi izdelovali, v prvi polovici leta 2013 pa bodo zagnali tudi proizvodnjo v Rusiji, ki bo pokrivala potrebe lokalnega trga in morda tudi katerega izmed evropskih trgov.