Prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche in Volker Mornhinweg, ki neposredno bedi nad razredom V, sta se v Münchnu ponosno postavila ob novi izdelek. Foto: Mercedes-Benz
Prvi mož Daimlerja Dieter Zetsche in Volker Mornhinweg, ki neposredno bedi nad razredom V, sta se v Münchnu ponosno postavila ob novi izdelek. Foto: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz razred V
Novi razred V se je značajsko bolj približal sorodnikom iz programa osebnih vozil. Foto: Mercedes-Benz

Čeprav se lahko novi razred V pohvali s tradicijo in koreninami v Mercedes-Benzovi ponudbi lahkih gospodarskih vozil, pa se je na slovesni svetovni premieri v Münchnu predstavil v novi luči z večjim poudarkom na približevanju ponudbi osebnih vozil iz programa prestižne avtomobilske znamke.

Značajsko bližje osebnim vozilom
Razred V je tako bližje definiciji velikoprostorske limuzine, kot radi ta razred avtomobilov definirajo pri Mercedes-Benzu, pa tudi kakem tekmecu. Po besedah konstruktorjev so si prizadevali v novincu združiti najboljše iz dveh svetov, torej programov lahkih gospodarskih in osebnih vozil.

V najprostornejšem izmed Mercedes-Benzovih osebnih vozil je dovolj prostora za do osem potnikov in znatno količino spremljajoče prtljage v podobi poslovnih kovčkov, športne opreme ali pa značilne mešanice družinskega "tovora". Kupcem nameravajo ponuditi na izbiro dve medosni razdalji, tri dolžine karoserije, od 4.895 do 5.370 milimetrov, tri motorje, dve ravni opreme z različnimi paketi nadgradenj zunanjosti in notranjosti ter pester nabor serijske in dodatne opreme, vključno z najnaprednejšimi dosežki tehnologije, predvsem tiste s področja varnosti.

Zunanja podoba sledi smernicam, zastavljenim pri oblikovanju novejših generacij osebnih avtomobilov, le da so imeli tokrat oblikovalci na razpolago precej več prostora, tako na zunanjosti kot tudi v notranjosti, ki se skoraj ne bi mogla bolj približati tistemu, kar je mogoče videti v drugih sorodnikih iz programa osebnih vozil.

Za začetek le trije motorji
Razred V je tako vsaj na prvi pogled iz sveta lahkih gospodarskih vozil izkoristil le večje zunanje mere in s tem prostornejšo potniško kabino ter malce ožji nabor novih motorjev, ki imajo sicer korenine pri prejšnji generaciji LGV-jev. Koliko genov so prenesli pri voznih lastnostih, pa bo mogoče dejansko oceniti šele po prvih voznih predstavitvah.

Kupcem nameravajo vsaj ob času prihoda na trg, predvidoma že sredi leta, ponuditi na izbiro tri dizelske štirivaljne motorje, ki izhajajo iz skupne osnove. Po moči najskromnejši motor z močjo 100 kilovatov (136 KM) bo poganjal različico V 200 CDI, za pogon V 220 CDI bo skrbel motor z močjo 120 kilovatov (163 KM), najzmogljivejši z močjo 140 kilovatov (190 KM) pa bo pod motornim pokrovom v V 250 bluetec.