Novi e-up! se bo od drugih sorodnikov navzven razlikoval le po podrobnostih. Foto: Volkswagen
Novi e-up! se bo od drugih sorodnikov navzven razlikoval le po podrobnostih. Foto: Volkswagen

Električni pogon je najmanjšemu volkswagnu v oznako prinesel dodaten e, ki ga bo ločil od drugih sorodnikov. Podobno označevanje pa je verjetno mogoče pričakovati tudi pri drugih Volkswagnovih serijskih modelih, ki bodo še sledili začetniku električne dobe v velikem nemškem koncernu.

Pod motornim pokrovom malčka se skriva elektromotor z največjo močjo 60 kilovatov (82 KM) in trajno močjo 40 kilovatov (55 KM). Največji navor, ki ga doseže že ob speljevanju, je 210 Nm, do hitrosti 100 kilometrov na uro pospeši v 14 sekundah, najvišja hitrost, ki jo še zmore 1.350 kilogramov težko vozilo, pa je 135 kilometrov na uro.

Z enim polnjenjem naj bi bilo v litij-ionski bateriji z zmogljivostjo 18,7 kWh dovolj energije za doseg do 150 kilometrov, polnjenje iz javnega omrežja ali polnilnih postaj pa omogoča standardiziran kombiniran polnilni sistem (CCS), ki ustreza običajnemu ali hitremu polnjenju oziroma polnjenju z enosmernim ali izmeničnim tokom.

Konstrukcija in oprema novega malčka e-up! se od drugih sorodnikov ne bo bistveno razlikovala, z izjemo prilagoditev, potrebnih za vgradnjo elektromotorja in baterij, podrobnosti o opremi in cene za posamezne trge pa bodo znane po uradni sejemski premieri septembra letos.