Kupci lahko izberejo tudi štirikolesni pogon, devetstopenjski samodejni menjalnik, terenski sistem, sistem za zaznavanje globine pri bredenju vode in nadzor vožnje po vseh podlagah. Foto: Land Rover
Kupci lahko izberejo tudi štirikolesni pogon, devetstopenjski samodejni menjalnik, terenski sistem, sistem za zaznavanje globine pri bredenju vode in nadzor vožnje po vseh podlagah. Foto: Land Rover

Land Rover je že leta 2012 s konceptom na avtomobilskem salonu v Ženevi najavil prihod svojega prvega luksuznega športnega terenca s pomično streho. Zdaj so predstavili serijski model.
Range rover evoque cabriolet je po besedah direktorja oblikovanja in kreativnega vodje pri Land Roverju Gerryja McGoverna namenjen vožnji v vseh letnih časih. To sicer ni edini športni terenec z mehko streho, saj v ZDA Nissan trži murana, evoque pa je namenjen globalnemu trgu.
Vzrok za kabrioletno izvedenko evoqua je povečano zanimanje kupcev za športne terence, vseh vrst in oblik, tudi kabrioletov. Poudarek pri novincu, ki se bo pridružil petvratni in trivratni coupe izvedenki evoqua, je na platneni strehi z mehanizmom za zlaganje v obliki črke Z. Ta je povsem poravnan z zadnjim delom karoserije, ko je streha spuščena. Pri Land Roverju zagotavljajo, da je platnena streha najdaljša in najširša med vsemi tovrstnimi strehami, nameščenimi na kabriolete, ki so na trgu zdaj.
Zloži in postavi se med vožnjo
Streha se postavi ali zloži s pritiskom na stikalo, tudi med vožnjo, pri hitrostih do 48 km/h. Avtomatizirano se zloži v 18, zapre pa v 21 sekundah. Položaj strehe ne vpliva na velikost prtljažnika, ki meri 251 litrov.
V potovalni kabini je izpostavljen 10,2-palčni zaslon na dotik, ki je del zabavno-informacijskega sistema. Za varnost skrbi sistem za zaščito v primeru prevračanja z zaščitnima lokoma, ki sta skrita v zadnjem delu vozila. Če se vozilo prevrne, se zaščitna loka iz aluminija sprožita v 90 milisekundah.
Za pogon je na voljo celovita paleta Land Roverjevih štirivaljnih bencinskih in dizelskih motorjev iz aluminija.