Ranger je dobro znano ime tudi za slovenske kupce, ki potrebujejo malce drugačno prevozno in delovno sredstvo. Foto: M. Kr.
Ranger je dobro znano ime tudi za slovenske kupce, ki potrebujejo malce drugačno prevozno in delovno sredstvo. Foto: M. Kr.

Novi ranger je tako po zagotovilih konstruktorjev do okolja prijaznejši, predvsem po zaslugi asistenčnih sistemov pa je vožnja z njim udobnejša in varnejša, kar dokazuje tudi osvojenih pet zvezdic na preizkusu Euro NCAP.

Kljub temu, da je ranger namenjen predvsem tistim uporabnikom, ki ga uporabljajo tudi za takšno ali drugačno delo oziroma pobege v avtomobilom ne najbolj prijazno okolje, pa so mu zagotovili tudi višjo raven vsakodnevne uporabnosti. Udobje kabine, je glede na materiale in zasnovo, predvsem pa ponudbo opreme, namreč še bližje manj robatim sorodnikom. Nabor asistenčnih sistemov pa je bolj ali manj enak kot pri Fordovih modelih osebnih vozil.

Tri karoserijske različice
Vsakodnevno vsestransko uporabo najlažje zmore različica z dvojno kabino, ki bo verjetno na slovenskem trgu tudi najbolj iskana. Prostorski kompromis predstavlja karoserijska različica s podaljšano kabino, kjer je za prednjima sedežema prostor še za dva ne prav dolgonoga oziroma visokorasla sopotnika, v enojni kabini pa je prostor za voznika in sovoznika.

Glede na to, da ranger meri v dolžino 5,3 metra in ima različica z dvojno kabino maso preko dveh ton, nosilnost pa je 1,2 tone, so mu za pogon namenili tri zmogljive motorje. Dva dizelska 2,2-litrska štirivaljnika zmoreta 96 oziroma 118 kilovatov (130 oz. 160 KM) moči, bencinski 3,2-litrski petvaljnik pa kar 147 kilovatov (200 KM) moči. Kupci lahko izbirajo tudi med ročnim ali samodejnim menjalnikom ter pogonom le na zadnji dve kolesi ali štirikolesnim pogonom.

Za najcenejšega rangerja, z enojno kabino, šibkejšim dizelskim motorjem in dvokolesnim pogonom, bodo morali kupci v Sloveniji odšteti 21.690 evrov, za najcenejšo različico s štirikolesnim pogonom pa 23.060 evrov.