Pri Volkswagnu poudarjajo, da je novinec prvi golf cabriolet brez vidnega zaščitnega loka. Foto: M. Gr.
Pri Volkswagnu poudarjajo, da je novinec prvi golf cabriolet brez vidnega zaščitnega loka. Foto: M. Gr.

Električno pomična platnena streha je troslojna, kar pomeni boljšo zvočno, pa tudi toplotno izolacijo. Vgrajeno ima stekleno zadnje steklo z ogrevanjem, kar avtomobilu poveča uporabno vrednost tudi v dneh, ki niso najbolj naklonjeni vožnji z zloženo streho. Ta se zloži v devetih sekundah in to tudi, če se vozilo premika s hitrostmi do 30 kilometrov na uro. Sicer pa je, kar zadeva ponudbo opreme in pogonskih agregatov, tudi kabriolet bolj ali manj Volkswagnova klasika.

Skupno bo v ponudbi pet motorjev, od tega trije bencinski in dva dizelska. Ponudbo bencinskih začenja 1,2-litrski motor TSI s 77 kilovati (105 KM), od novembra dalje se mu bo pridružil še šibkejši 1,4-litrski z 90 kilovati (122 KM), zmogljivejši 1,4-litrski s 118 kilovati (160 KM) pa je že v ponudbi od začetka prodaje na slovenskem trgu. Na prodaj je že tudi šibkejši izmed dveh dizelskih motorjev, in sicer 1,6-litrski TDI s 77 kilovati (103 KM) in filtrom trdih delcev, novembra bodo ponudbo dopolnili še z zmogljivejšim dizlom, in sicer 2,0-litrskim TDI DPF s 103 kilovati (140 KM).

Za najcenejšo različico golfa cabrioleta je treba na slovenskem trgu odšteti 20.881 evrov, za najdražjo po uradnem ceniku pa 24.188 evrov.