Novi hrošč začenja evropski pohod v Nemčiji, drugi evropski trgi sledijo že kmalu, tudi slovenski. Foto: Volkswagen
Novi hrošč začenja evropski pohod v Nemčiji, drugi evropski trgi sledijo že kmalu, tudi slovenski. Foto: Volkswagen

Najnovejši beetle naj bi nadaljeval tradicijo Volkswagnove ikone iz sredine preteklega stoletja, ki ji prvi naslednik v podobi novega beetla očitno ni bil dovolj dorasel. Beetle 21. stoletja pa je že ob svoji premierni predstavitvi na treh celinah pokazal, da so se morali tokrat oblikovalci podrediti bolj realističnim zahtevam in da ima nov izdelek precej boljše izhodišče za prodor na trgih in več možnosti za osvajanje src morebitnih kupcev.

Tretja generacija hroščev namreč ponuja več uporabnosti in vsebine v močno posodobljeni, a stilistično še vedno prepoznavni embalaži. Pestra je tudi ponudba pogonskih agregatov, med katerimi je mogoče najti najsodobnejše izdelke koncerna Volkswagen. Izhodišče predstavlja bencinski motor 1,2 TSI s 77 kilovati (105 KM), ki mu sledita še dva zmogljivejša bencinska motorja, in sicer 1,4 TSI s 118 kilovati (160 KM) ter 2,0 TSI s 147 kilovati (200 KM). Privržencem dizelskih agregatov pa je namenjen 1,6 TDI s 77 kilovati (105 KM).

Za vstopno različico morajo nemški kupci odšteti 16.950 evrov, kar je manj kot za primerljivo različico neposrednega predhodnika. Pri Volkswagnu poudarjajo, da so vse cene nižje za približno 1.750 evrov, kar je verjetno tudi zasluga dejstva, da morajo hrošči do Evrope pripotovati čez Atlantik, saj jih izdelujejo v Mehiki.