Elantra ima dolgoletno tradicijo tudi na slovenskem trgu. Foto: M. Kr.
Elantra ima dolgoletno tradicijo tudi na slovenskem trgu. Foto: M. Kr.

Hyundai je na slovenski trg pripeljal novo elantro, ki ima izpopolnjeno zunanjo podobo in vgrajene več napredne tehnologije, na izbiro pa je tudi dizelski motor.

V ponudbi korejskega izdelovalca, ki je številne modele ukrojil povsem po okusu evropskih trgov, elantra ne sodi med ključne prodajne adute v Evropi, ker so trgi, zaradi katerih se uvršča med najbolje prodajane modele znamke, drugje. Toda kljub limuzinam ne prav naklonjenega slovenskega trga, se lahko elantra vsaj malo nasloni tudi na tradicijo, saj so njene predhodnice na nek način utirale pot ponudbi tujih vozil v Sloveniji.

Elantra se namreč predstavlja že s šesto generacijo, ki sledi tako oblikovalskim smernicam znamke, kot tudi tehnološkim trendom pri sami konstrukciji oziroma zasnovi vozila in seveda pri ponudbi opreme, med katero je tudi nekaj naprednih asistenčnih sistemov.

Klasična potovalna limuzina
Klasična triprostorska limuzina je dolga 4.570 milimetrov, v potniški kabini je dovolj prostora za udobno potovanje štirih članov posadke, v oblikovno dobro skritem zadku pa se skriva prtljažnik s 458 litrov prostornine.

V primerjavi s predhodnico je opazen napredek pri zasnovi notranjosti, delovno mesto voznika je po zagotovilih konstruktorjev udobnejše, na razpolago ima več opreme namenjen višji ravni varnosti in udobja.

Novost je dizelski motor
Za slovenski trg pomembna novost v ponudbi je 1,6-litrski dizelski motor, ki zmore 100 kilovatov (136 KM) moči in največji navor 260 Nm. Za prenos moči je mogoče izbrati šeststopenjski ročni ali sedemstopenjski robotiziran menjalnik z dvojno sklopko.

Pristašem bencinskih hlapov pa bodo ponujali prav tako 1,6-litrski štirivaljnik, ki zmore 93,8 kilovatov moči (128 KM) in največji navor 154,6 Nm, v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Pri obeh motorjih je mogoče izbrati tri ravni opreme, za najcenejšo elantro z bencinskim motorjem bo treba v Sloveniji odšteti 15.500 evrov, za najcenejšo dizelsko različico pa 17.200 evrov. Vse elantre imajo tudi petletno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov, ter pet let pomoči na cesti in brezplačnih preventivnih pregledov vozila.