Hyundai že dolgo razvija in izdeluje svoje prodajne adute za Evropo v Evropi. Foto: Hyundai
Hyundai že dolgo razvija in izdeluje svoje prodajne adute za Evropo v Evropi. Foto: Hyundai

Pri korejski znamki poudarjajo, da je bil i20 nove generacije zasnovan in razvit v Hyundaijevem evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu, kar ga brez dvoma bolj približa okusu evropskih kupcev. Strategija upoštevanja želja in okusov lokalnih kupcev pa se je korejski znamki v zadnjih letih že dodobra obrestovala z iskanostjo končnih izdelkov.

Oblikovalci so pri ustvarjanju zunanje podobe sledili hišni strategiji poimenovani "fluidic sculpture 2.0". Jasno začrtane linije so preproste in avtomobil optično podaljšajo, podoben učinek pa so dosegli tudi s temnimi c-stebrički, ki podaljšajo linijo stekel. Obenem oblikovalci dodajajo, da so želeli s podobo sprednjega dela doseči učinek sodobnosti in drznosti, prednja maska pa je vidno učinkovito povezana z linijo žarometov.

Poleg prvih skic zunanjosti, Hyundai še ni izdal podrobnosti o notranjosti ali tehnični zasnovi, na omenjene podatke bo treba verjetno počakati še nekaj tednov, razen če ne bo Hyundai "po kapljicah" delal reklame za novinca že pred avtomobilskim salonom v Parizu.