Hyundai ix35 je bil pri posodobitvi deležen manj kozmetičnih posegov na zunanjosti in več vsebinskih pri tehnologiji in opremi. Foto: M. Kr.
Hyundai ix35 je bil pri posodobitvi deležen manj kozmetičnih posegov na zunanjosti in več vsebinskih pri tehnologiji in opremi. Foto: M. Kr.

Za večino modelov, ki jih korejski Hyundai ponuja na evropskih trgih, bi že tako ali tako lahko rekli, da imajo z matično znamko skupno le ime. Razvijajo jih namreč v Rüsselsheimu v Nemčiji, kjer ima Hyundai evropski tehnični center, izdelujejo pa v znamkini tovarni v Nošovicah, kar pomeni, da so že zasnovani, pa tudi izdelani po okusu Evropejcev.

Rezultati omenjenega so vidni predvsem pri uspehu znamke na trgu, vključno z ix35, ki so jih v Evropi prodali že približno četrt milijona, od tega jih je na slovenske ceste pripeljalo približno 1.900. Uspeh modela pa je hkrati pomenil dodaten izziv za konstruktorje pri prenovi, da ne bi z morebitnim oblikovnim pretiravanjem in spremembami vsebine kupcev morda odgnali.

Pri posodobitvi so tako ubrali preverjen nemški pristop zelo zadržanih posegov na zunanjosti in se raje posvetili vsebinskim izboljšavam ponudbe motorjev in opreme. Z novim 2,0-litrskim motorjem GDI so tako zamenjali starejšega bencinskega predhodnika, novinec je čistejši, kar velja tudi za obe dizelski različici 2,0-litrskega motorja.

Po zagotovilih konstruktorjev je zdaj zaradi posegov na podvozju vožnja udobnejša, z manj hrupa in manj vibracij, voznik lažje nadzoruje vozilo s pomočjo prilagodljivega volanskega sistema, ki omogoča tri nastavitve trdote. Več je na voljo asistenčnih sistemov, med njimi tudi tisti, ki poskrbi za varnejšo vleko prikolice.

Še naprej ostajata v ponudbi dve pogonski različici, z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom, pri cenah so ostali na ravni predhodnika. Za najcenejšega ix35 z bencinskim motorjem je tako treba v Sloveniji odšteti 17.790 evrov, za najcenejšega z dizelskim pa 20.290 evrov. Oba imata le dvokolesni pogon, za štirikolesnega je treba prišteti približno 3.000 evrov.