Ferrariji so na Kitajskem iskani in cenjeni, za znamko pa trg nadvse zanimiv. Foto: Ferrari
Ferrariji so na Kitajskem iskani in cenjeni, za znamko pa trg nadvse zanimiv. Foto: Ferrari

Toliko so jih namreč že prodali, odkar so prisotni na tem velikem trgu, ki mika številne izdelovalce avtomobilov, vključno s tistimi najuglednejšimi. Številka 999 je za Kitajce simboličnega pomena, saj predstavlja dolgoživost, ki si jo na tem trgu nenazadnje želi tudi italijanska znamka. V preteklih šestih letih, odkar so uradno prisotni na Kitajskem, so v uveljavljanje znamke vložili veliko napora, odziv kupcev pa je bil tako dober, da se je območje tako imenovane širše Kitajske, vključno s Hong Kongom in Tajvanom, uvrstilo med pet najpomembnejših Ferrarijevih trgov. Pomen trga so lani izrazili s prisotnostjo na svetovnem sejmu v Šanghaju in premierno predstavitvijo modela 599 GTO na avtomobilskem salonu v Pekingu. Kot poudarjajo predstavniki podjetja iz Maranella, nameravajo letos še razširiti mrežo pooblaščenih trgovcev in organizirati prve hitrostne preizkušnje v okviru azijskega prvenstva »Ferrari Challenge«.

Poleg bleščave, namenjene širšim množicam, pa bodo pri Ferrariju še naprej sodelovali tudi s kitajskimi in italijanskimi izobraževalnimi ustanovami ter v okviru izmenjave omogočali prakso kitajskim študentom v Maranellu.

Tovrstne programe financirajo tudi s pomočjo takšnih projektov, kot je bilo sodelovanje s kitajskim umetnikom Lu Haom, ki je poskrbel za poslikavo karoserije unikatnega primerka ferrarija 599 GTB. Vozilo je bilo namreč poslikano v posebni tehniki, s katero so ponazorili videz kitajskega porcelana iz časa dinastije Song. Unikatni izdelek so nato prodali na dražbi v Pekingu ob prisotnosti številnih uglednih lokalnih gostov in seveda nepogrešljivih Ferrarijevih ambasadorjev, kot je bil na primer Michael Schumacher.