Mazda3 poleg atraktivne embalaže ponuja tudi tehnološko napredno vsebino. Foto: Mazda
Mazda3 poleg atraktivne embalaže ponuja tudi tehnološko napredno vsebino. Foto: Mazda

Najnovejša različica Mazdinega najbolje prodajanega modela vseh časov, ki je s to oznako 25. junija 2003 prvič pripeljal s proizvodnega traku tovarne Hofu, do danes pa so jih prodali 2,2 milijona, je oblikovana v okviru smernic hišnega dizajna kodo, vanjo pa so vgrajeni sklopi novih tehnologij, ki so jim pri Mazdi nadeli ime skyactiv.

Kodo, kar naj bi v prevodu pomenilo duša gibanja, zapoveduje dinamične linije, ki jih pri japonskem izdelovalcu radi povezujejo z živalskim svetom in eksplozivno dinamiko. Privlačna zunanja embalaža pa vsekakor ni dovolj za privabljanje večjega števila kupcev, zato med vsebino ponujajo tudi sodobno zasnovane pogonske agregate, ki se ponašajo z dobrimi zmogljivostmi in učinkovitostjo, na katero gotovo dobro vplivajo tudi lažji sklopi vozila, vključno s karoserijo in podvozjem.

Za svetovno predstavitev nove generacije mazde3 - v Londonu, Carigradu, Sankt Peterburgu, Melbournu in New Yorku - so se pri japonskem izdelovalcu očitno odločili tudi zaradi ambicioznih prodajnih načrtov, saj je mazda3, tako kot številni drugi modeli, zasnovana za globalni trg z minimalnimi lokalnimi razlikami. Na evropske trge naj bi novinka pripeljala jeseni.