Mercedes-Benz je na slovenski trg pripeljal tudi najbolj dinamičnega člana razreda C. Foto: M. Kr.
Mercedes-Benz je na slovenski trg pripeljal tudi najbolj dinamičnega člana razreda C. Foto: M. Kr.

V množici križancev in kompromisov, ki imajo s kupeju skupno predvsem poimenovanje, je novi Mercedes-Benzov kupe razreda C precej bližje konstrukcijskemu originalu.

Dvoje vrat in linija spuščanje strehe proti zadku 4.686 milimetrov dolgega avtomobila, vsaj na pogled izpolnijo teoretični »pogoj«, da naj bi bili kupeji krajši od ostalih družinskih sorodnikov. V resnici je namreč kupe povsem enako dolg kot limuzina, kar pa mu zagotavlja dodatno uporabno plat, saj imajo sopotniki zadaj zato dovolj prostora, le njihova pot do sedežev zahteva malce več spretnosti.

Bolj športna podoba celotnega vozila in predvsem nižji zadek, sicer vplivajo na prostornost prtljažnika s prostornino 400 litrov, kar je manj kot pri limuzini, a glede na to, da je kupe najprej namenjen popotovanjem v egoistični osami ali v dvoje, ta razlika gotovo ne bo igrala pomembne vloge pri odločanju o nakupu.

Ponudba na ravni sorodnikov
Sicer pa tudi novi kupe razreda C postreže tako rekoč z vsem, kar že dlje časa ponujajo kupcem ostalih sorodnikov iz razreda. Poleg vpadljivega in številnim parom oči všečnega dizajna, znova s podpisom Roberta Lešnika, je tudi notranjost prepoznavno »mercedesovska«, s pravo kombinacijo tradicije, plemenitejših materialov in sodobnih dodatkov oziroma podrobnosti brez katerih še posebej v avtomobilih s prestižnim predznakom preprosto ne gre.

Nabor asistenčne opreme je osvežen in razširjen, med njimi ne manjka sklop za preprečevanje trkov oziroma ublažitev posledic trčenja, aktivni tempomat pa v kombinaciji s krmilnim asistentom po potrebi skoraj v celoti prevzame delo voznika. Med izpostavljenimi tehničnimi novostmi pa pri izdelovalcu v vrh postavljajo opcijski paket za vozno dinamiko z zračnim vzmetenjem. Prvič v tem razredu sodi k značaju avtomobil, ki ni le eleganten ampak tudi športen.

Zmogljivi in še zmogljivejši motorji
Za športnost seveda poskrbi tudi ponudba pogonskih agregatov, med katerimi sta dva dizelska in štirje bencinski štirivaljniki, vrh motorne ponudbe pa predstavljata dva osemvaljnika pod motornimi pokrovih dveg oplemenitenih različic AMG. Motorno zmernejši kupci bodo verjetno povsem zadovoljni z močnejšo ali šibkejšo različico 2,2-litrskega dizelskega motorja, ki sta izgubili prepoznavno oznako CDI in so jima namenili le še dodatno črko d. Šibkejši zmore 125 kilovtov (170 KM), močnejši 150 kilovatov (204 KM).

Na bencinski lestvici je najniže uvrščen 1,6-litrski motor z močjo 115 kilovatov (156 KM), ki mu sledijo tri različice 2,0-litrskega motorj z močmi 135, 155 in 189 kilovatov (184 KM, 211 KM, 245 KM). Oba 4,0-litrska osemvaljnika seveda ponujata bistveno več in sicer 350 ali 375 kilovatov moči (476 KM in 519 KM).

Na slovenskem trgu je treba za najcenejšega kupeja razreda C z bencinskim motorjem odšteti 34.300 evrov, za najcenejšega z dizelskim pa 38.650 evrov. Vrata v svet AMG se odprejo šele pri 93.270 evrih.