Pri Alfi si gotovo želijo, da bi tudi mito postal vsaj tako približno iskan, kot je bila giulietta. Foto: Alfa Romeo
Pri Alfi si gotovo želijo, da bi tudi mito postal vsaj tako približno iskan, kot je bila giulietta. Foto: Alfa Romeo

Motor, ki se med drugim ponaša s prestižnim naslovom "International Engine of the Year 2011", zmore 62,5 kilovata (85 KM) pri 5.500 vrtljajih in dosega navor 145 Nm, ki je konstanten v območju med 2.000 in 3.500 vrtljaji. Kljub majhni gibni prostornini dvovaljnika tako še zdaleč ni mogoče podcenjevati, še posebej če poganja kompaktneža, kot je mito. Poleg zmogljivosti pa se pri Alfi radi pohvalijo tudi s podatkom, da omenjena kombinacija malčka in motorja zrak na kilometer onesnaži le z 98 grami ogljikovega dioksida.

Precej drugačen značaj pa ima mito quadrifoglio verde, ki ga poganja 1,4-litrski štirivaljnik multiair turbo z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM). Tudi ta motor si je leto dni pred dvovaljnikom prislužil prestižno mednarodno nagrado, v Ženevi pa se bo predstavil v avtomobilu, ki bo imel vgrajeno tudi novo Alfino aktivno vzmetenje, ki nadzira in uravnava delovanje elektronsko krmiljenih blažilnikov.

Obema malčkoma bodo na razstavnem prostoru delale družbo še štiri giuliette, ki so bile lani daleč najbolj iskan model v ponudbi italijanske znamke s športnim srcem.