V letu 2012 naj bi na slovenske trge zapeljalo približno 200 aster GTC, ki naj bi predstavljale 15-odstotni delež med vsemi karoserijskimi različicami skupaj. Foto: Opel
V letu 2012 naj bi na slovenske trge zapeljalo približno 200 aster GTC, ki naj bi predstavljale 15-odstotni delež med vsemi karoserijskimi različicami skupaj. Foto: Opel

Pri Oplu poudarjajo, da astra GTC združuje tako lastnosti kupeja kot tudi uporabnega petsedežnika s prostornim prtljažnikom.

Po merah sodeč, je s 370 litri prostornine prtljažnik pravzaprav še za deset litrov prostornejši kot pri petvratni različici in prav »normalna« uporabnost najbolj dinamične med karoserijskimi različicami astre naj bi bila ena izmed prednosti pri spopadu med tekmeci na trgu. Tekmecev pa prav gotovo ne manjka in zato so se pri Oplu toliko bolj potrudili z zunanjo podobo, bogato ponudbo napredne opreme in seveda zmogljivimi pogonskimi agregati.

Astra GTC je uradno na voljo s precej široko ponudbo bencinskih in dizelskih motorjev, od kupcev pa je odvisno, ali bodo izbrali ustreznega dinamičnemu značaju vozila, pri katerem ne gre le za športno kozmetiko, ampak je marsikaj drugačnega kot pri krotkejših različicah skrito očem, vključno s športnim podvozjem, v katerega so vključili elemente, razvite za insignio OPC in pri katerem je mogoče kot opcijo izbrati tudi sistem flexride s tremi različnimi nastavitvami, ki jih bo voznik spreminjal le s pritiskom na gumb.

Po uradnem ceniku sodeč, je na slovenskem trgu za najcenejšo različico astre GTC z ravnjo opreme enjoy in 1,4-litrskim motorjem ecotec z največjo močjo 74 kilovatov treba odšteti 18.235 evrov, vendar pa so pri uvozniku že napovedali posebne ponudbe, ki vključujejo več opreme in nižjo ceno, za omenjeni vstopni model 16.862 evrov.

Značaju avtomobila ustrezno pa je seveda mogoče v ponudbi najti tudi nekaj zmogljivejših motorjev. Pri bencinskih še dve močnejši različici 1,4-litrskega oplemeniteni s turbino z 88 kilovati in 103 kilovati. Sledita pa mu 1,6-litrski s turbino, ki zmore 132 kilovatov moči in 1,8-litrski z močjo 103 kilovate.

Ponudbo dizelskih motorjev začenja 1,7-litrski z 81 kilovati, sledita pa še 1,7-litrski s 96 kilovati in 2,0-litrski s 121 kilovati. Ponudba se bo v prihodnosti še širila, vključno z najzmogljivejšim motorjem v različici OPC, ki bo na trg pripeljala malce pozneje.