Razred A bodo pri Tesli uporabili kot osnovo za nov, njihov najmanjši električni avto. Povsem nova bo tudi zunanja podoba teslinega vstopnega modela. Foto: Mercedes-Benz
Razred A bodo pri Tesli uporabili kot osnovo za nov, njihov najmanjši električni avto. Povsem nova bo tudi zunanja podoba teslinega vstopnega modela. Foto: Mercedes-Benz
Mitsubishi iMiEV
i-MiEV s peugeotovim znakom bomo na evropskih cestah videli najhitreje leta 2011. Foto: Mitsubishi

Predstavnika obeh družb, Thomas Weber in Elon Musk, sta se dogovorila o sodelovanju pri izdelavi električnega avtomobila, ki bo predstavljal Teslov vstopni model.

Po besedah Muska naj bi bil zdajšnji model razreda A (z oznako W169), ki se bo čez dve leti poslovil oziroma ga bo nadomestil novi razred A, najbolj primeren za osnovo za nov električni avto, ki ga bodo razvili pri Tesli. Predvsem zaradi dvojnega dna, ki je več kot priročno za shranjevanje litij-ionskih baterij. Te bodo Američani na novo razvili izključno za novega električnega malčka, katerega ime še ni znano.

Japonci ne počivajo
Po neuradnih informacijah naj bi japonski Nissan razvijal hibridno različico športnega kupeja 370Z. Tega naj bi poganjala bencinski (3,7-litrski) in električni motor, ki bo energijo črpal iz litijevih baterij. S tako kombinacijo bo nissan 370Z bolj ekonomičen, obenem pa bo v ozračje izpustil manj CO2 na prevožen kilometer. Če govorice držijo, naj bi zmogljivega hibridnega športnika na cestah videvali od leta 2011.

i-MiEV v levji preobleki
Mineva pa skoraj leto dni, odkar sta Mitsubishi in Peugeot podpisala namero o sodelovanju pri proizvodnji vozil na električni pogon. Pred kratkim je postalo jasno, da bo prvi dosežek sodelovanja japonski malček i-MiEV, ki ga bomo v Evropi srečevali kot peugeota. Po napovedih naj bi bil evropski električni malček enake oblike kot japonski.

J. S.