Pod klasičnim videzom se skriva električni pogonski sklop, ki z enim polnjenjem omogoča 300 kilometrov dosega. Foto: MW Motors
Pod klasičnim videzom se skriva električni pogonski sklop, ki z enim polnjenjem omogoča 300 kilometrov dosega. Foto: MW Motors

Vsak dan pišemo o takšnih in drugačnih električnih avtomobilih, ki jih navadno odlikuje sodoben videz, v primeru konceptov celo na ravni kakšnega znanstvenofantastičnega filma. Toda tudi tu se najdejo kakšne izjeme, ki potrjujejo to nepisano pravilo. To potrjuje tudi češki kupe luka EV, ki z jasnim retroslogom prikliče v spomin avtomobilske klasike, zlasti legendarni karmann ghia.

Mali kupe, seveda, ni namenjen dolgim potovanjem, o čemer pričajo že njegove mere na ravni modelov B-segmenta. V dolžino meri 4,05 metra, v medosju pa 2,3 metra. Da je namenjen predvsem mestni vožnji in krajšim izletom, pa postane še bolj jasno ob podatku o dosegu, ki nam pove, da lahko z enim polnjenjem prevozi približno 300 kilometrov. Opremljen je s štirimi elektromotorji, ki skupaj razvijejo 66 kilovatov (90 KM), in z baterijo z zmogljivostjo 21,9 kilovatne ure. Za ohranjanje dosega sta namenoma omejena tako pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro, ki znaša 9,6 sekunde, kot končna hitrost 146 kilometrov na uro.

Kompakten in lahek
Med večja presenečenja pri tem avtomobilu je masa, ki znaša le 816 kilogramov, kar so njegovi snovalci dosegli z obsežno uporabo lahkih materialov, kot so aluminij za okvir in steklena vlakna za karoserijo. Njegova “lahkotnost” pa ne prinaša odpovedovanj. Kabina namreč ponuja vse, kar se spodobi za sodoben avtomobil, med drugim tudi večpredstavnostno napravo z zaslonom na dotik.

Električni luka je še v razvojni fazi, a naj bi bil kmalu pripravljen na prodajo. Ko bo pripravljen za na cesto, bo treba zanj odšteti okoli 30 tisoč evrov.