Honda jazz je zadržala oglato obliko in uporabno zasnovo notranjosti. Foto: Honda
Honda jazz je zadržala oglato obliko in uporabno zasnovo notranjosti. Foto: Honda
Prototip Honda Jazz
Ker gre za prototip, so še mogoče oblikovne spremembe, a te naj bi bile po zagotovilih Japoncev minimalne. Foto: Honda

Prve uradne fotografije evropskega jazza so že zaokrožile po spletu. Pri Hondi želijo s predserijskim prototipom nakazati dizajn serijske različice, ki bo nared do poletja prihodnje leto.

Tretja generacija mestnega avtomobila, ki ga odlikujejo uporabne rešitve za več centimetrskega prostora za noge in glave potnikov ter prostora v prtljažniku, bo postregla s povsem novim, sodobnejšim videzom.

Novinec bo znotraj še prostornejši, saj so jazzu dodali 15 milimetrov v dolžino, skupno bo meril 3,93 metra, medosno razdaljo pa povečali za 30 milimetrov, na 2,56 metra. Honda bo jazza izdelovala na novi globalni platformi, namenjeni manjši gami vozil.

Tako kot je to primer v aktualnem modelu, civicu in novemu HR-V, bo posoda za gorivo postavljena sredinsko, kar omogoča boljšo izkoriščenost notranjega prostora. Praktičnost izboljšuje Hondin znani sistem prilagodljivo zložljivih sedežev. Za več voznega udobja so dodali novo vzmetenje.

Preostale večje spremembe vključujejo vgradnjo novega 1,3-litrskega i-VTEC bencinskega motorja s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki zamenjuje petstopenjski ročni menjalnik, na izbiro bo tudi samodejni menjalnik CVT. Zahvaljujoč Hondini tehnologiji earth dreams technology, ki vključuje nabor rešitev za nižjo porabo, so izboljšali učinkovitost in porabo.

Pozneje bodo ponudbo razširili za hibridno različico v kombinaciji 1,5-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja s skupno 98 kilovati moči.