Peugeot 308 R je uradno sicer prototip, vendar s skoraj zagotovljeno serijsko prihodnostjo. Foto: Peugeot
Peugeot 308 R je uradno sicer prototip, vendar s skoraj zagotovljeno serijsko prihodnostjo. Foto: Peugeot

Bencinski 1,6-litrski štirivaljnik pod motornim pokrovom športnega prototipa zmore 200 kilovatov (270 KM) moči in 330 Nm navora. Konstruktorji iz Peugeotovega športnega oddelka pa so se potrudili, da njihov izdelek že na prvi pogled izraža veliko temperamentne agresivnosti.

V primerjavi s krotkejšimi sorodniki ima 308 R namreč za 26 milimetrov spuščeno športno podvozje, 30 milimetrov širši kolotek in usmernike zraka, prilagojene drugačnim zahtevam in obremenitvam. Dotok zraka v motor in za hlajenje toplotno najbolj obremenjenih sklopov je učinkovitejši, zračni piš pa ustvarja večji pritisk na tla in boljšo lego vozila pri velikih hitrostih.

Večjim hitrostim so prilagodili tudi zavorni sistem, agresivnejši vožnji in zmogljivostim motorja pa nastavitve šeststopenjskega ročnega menjalnika. Voznikova kabina kljub vsemu ni špartansko športna, za manjši volan so se odločili zaradi "varčevanja" pri teži in zagotavljanja bolj športnega občutka med vožnjo.