Peugeot 208 je na slovenski trg pripeljal z obema karoserijskima različicama. Foto: MIV
Peugeot 208 je na slovenski trg pripeljal z obema karoserijskima različicama. Foto: MIV

Novinec v osnovi oblikovno in konstrukcijsko sledi predhodnikom, na voljo bo namreč v trivratni in petvratni izvedbi, veliko več pa je tehnoloških novosti. Pri izdelovalcu med novostmi izpostavljajo nove pogonske agregate, ki ob bolj ali manj ohranjenih zmogljivostih porabijo manj goriva in izpuhajo manj ogljikovega dioksida. Tudi nove bencinske trivaljnike so zasnovali v domači skupini PSA, dizelska ponudba pa je že znana iz drugih hišnih modelov.

Glede na zmogljivosti je ponudba motorjev sestavljena iz treh dizelskih in petih bencinskih motorjev. Ponudbo dizelskih začenja 1,4-litrski HDi z največjo močjo 50 kilovatov (68 KM), sledita pa 1,6-litrski z 68 kilovati (92 KM) in 1,6-litrski s 84 kilovati (115 KM). Bencinsko lestvico začenja 1,0-litrski s 50 kilovati (68 KM), ki bo na voljo v drugi polovici leta, po moči pa sledijo 1,2-litrski s 60 kilovati (82 KM), 1,4-litrski s 70 kilovati (95 KM), 1,6-litrski z 88 kilovati (120 KM) in 1,6-litrski s 115 kilovati (156 KM).

Ravni opreme bodo tudi na slovenskem trgu tri, kar nekaj dodatkov pa je mogoče najti še na seznamu dodatne opreme. Za najcenejšo trivratno različico peugeota 208 je po uradnem ceniku treba odšteti 10.190 evrov, ker je to cena različice, ki je še ni na trgu, pa morajo kupci vstopiti v svet dvestoosmice stopničko višje, z motorjem 1,2 VTi 82 za 10.590 evrov. Za karoserijske različice z dodatnim parom vrat, pa morajo kupci v primerjavi s trivratnimi, pripraviti še okroglih 300 evrov.