Model 3008 hybrid4 je opremljen s priključno hibridnim sklopom, ki poganja vsa štiri kolesa. Foto: Peugeot
Model 3008 hybrid4 je opremljen s priključno hibridnim sklopom, ki poganja vsa štiri kolesa. Foto: Peugeot

Hibridni pogonski sklop bodo dobili modeli DS7 crossback in citroën C5 aircross, na pariškem avtomobilskem salonu pa bomo videli tudi peugeot 508 hybrid ter 3008 hybrid4.

Pri hibridnem 508 (ta bo na voljo tako v limuzinski kot v karavanski obliki) motor razvije 165 kilovatov (225 KM), ki se prenašajo na sprednji kolesi, medtem ko pri modelu 3008 z oznako hybrid4 skupna moč znaša 221 kilovatov (300 KM), prenaša pa se na vsa štiri kolesa.

Oba pogonska sklopa vključujeta 1,6-litrski turbocencinski motor, ki pri modelu 508 hybrid razvije 132 kilovatov (180 KM), pri 3008 hybrid4 pa 147 kilovatov (200 KM). Obe izvedbi sta opremljeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. 508 hybrid premore baterijski sklop z zmogljivostjo 11,8 kilovatnih ur, 3008 hybrid4 pa z zmogljivostjo 13,2 kilovatne ure. Polnjenje prek hišne vtičnice z zmogljivostjo 3,3 kilovata traja sedem ur, s stensko polnilnico s 6,6 kilovata pa približno poldrugo uro.

Hybrid4 z dvema elektromotorjema
Razlika v pogonskih sklopih se kaže v številu elektromotorjev. Model 508 hybrid ima vgrajen elektromotor z 81 kilovati (110 KM) na sprednji osi, model 3008 hybrid pa ima še enega na zadnji osi. Štirikolesni pogon se tako ustvari s pomočjo elektromotorja na zadnji osi in reduktorja, saj motor z notranjim zgorevanjem ni povezan z zadnjim kolesnim parom. Oba modela lahko vozita zgolj na elektriko do hitrosti 135 kilometrov na uro in sta opremljena s funkcijo e-Save, ki omogoča shranjevanje zadostne količine energije za 10 ali 20 kilometrov oziroma celotno baterijo za vožnjo z ničelnimi emisijami.