V primerjavi s predhodnikom je maalce zrasel v vse smeri, a ohranil poznano obliko. Foto: BMW
V primerjavi s predhodnikom je maalce zrasel v vse smeri, a ohranil poznano obliko. Foto: BMW

Novi X5 pričakovano ni prinesel oblikovne revolucije v primerjavi s predhodnikom, temveč poteze v slogu drugih novejših hišnih modelov. Dobil je še bolj impozantno sprednjo masko ter bolj dinamično oblikovan sprednji odbijač z velikimi odprtinami za zrak. Edino rahlo presenečenje predstavlja zadek, kjer so se Bavarci popolnoma odpovedali lučem v obliki črke L.

Avtomobil, ki je, tako kot modela serije 5 in serije 7, zasnovan na platformi CLAR, je v primerjavi s predhodnikom malce zrasel v vse smeri. Potegnil se je za 36 milimetrov v dolžino, 66 milimetrov v širino in 19 milimetrov v višino. Ob tem je za 42 milimetrov zrasla tudi medosna razdalja.

Nova armaturna plošča vključuje zaslon namesto merilnikov, nov 31,2-centimetrski (12,3-palčni) zaslon multimedijske naprave ter sredinski greben s številnimi gumbi za prav tako številne funkcije. Po fotografijah sodeč se zdi notranjost skrbno premišljena in izdelana iz zelo kakovostnih materialov. Merski prirastek ji je prinesel tudi več prostora tako v drugi vrsti kot v prtljažniku, ki meri od 645 do 1.860 litrov. Kljub temu, da bo terensko paleto v kratkem dopolnil veliki X7, sta tudi za novi X5 opcijsko na voljo dodatna zložljiva sedeža v tretji vrsti.

Sprva štirje motorji
Ob začetku prodaje bodo na voljo dva bencinska in dva dizelska modela. Vstopni bencinski model bo xDrive40i, ki ga poganja trilitrski šestvaljnik z 250 kilovati (340 KM), nadenj pa se bo uvrstil model xDrive50i, čigar 4,4-litrski V8 zmore 350 kilovatov (462 KM). Dizelske barve bosta branila modela xDrive30d s 195 kilovati (265 KM) ter precej močnejši xDrive50d, ki iz trilitrskega šestvaljnika iztisne 294 kilovatov (400 KM). Vsi modeli bodo serijsko povezani z osemstopenjsko avtomatiko. Kasneje bodo motorno ponudbo dopolnile še druge različice, med drugim priljučno hibridna in dinamična X5 M.

Pri voznih lastnostih velja omeniti možnost štirikolesnega krmiljenja, prilagodljivo zračno vzmetenje ter zadnji diferencial z omejenim zdrsom. Na voljo bodo, seveda, tudi vsi najnovejši asistenčni sistemi, med drugim sistem za vzdrževanje vozila znotraj voznega pasu, sistem za pomoč pri vožnji v zastoju ter sistem za zaustavitev v sili, ko avtomobil sam zavira in se usmeri na stran ceste, če voznik tega ne zmore

V prodajne salone bo novi X5 prispel že to jesen.