Alfa Romeo tudi pri SUV-jih še vedno stavi na čustva. Foto: Alfa Romeo
Alfa Romeo tudi pri SUV-jih še vedno stavi na čustva. Foto: Alfa Romeo

Včasih je za Italijo veljalo, da je to dežela, kjer lahko obiščeš zanimive kraje, kaj dobrega poješ, popiješ dobro kavo in na cesti srečaš lepe, za marsikoga seksi avtomobile.

Teh je bilo v zadnjih časih vse manj, a zdi se, da prihajajo časi, ko se bo tudi to spet spremenilo. Na ceste bodo zapeljali zanimivi in všečni avtomobili in bodo italijanski.

To so kupci očitno pogrešali, saj se je za novo alfo tonale v prednaročilu odločilo že več kot 4000 kupcev, pa je v živo sploh še videli niso. Po prvem stiku lahko zapišemo, da z obliko ne razočara, hkrati se vozi v razredu srednje velikih križancev, kjer se avtomobili še vedno skorajda prodajajo sami od sebe. In če dodamo kanček italijanske prefinjenosti za avtomobilsko obliko in to, da je tonale prvi Alfin elektrificirani križanec, pa rezultat ne sme izostati.

Za marsikaterega kupca vožnja sploh ni najpomembnejša. Raje si želijo všečnega videza in udobja. Tu alfa romeo tonale ne razočara. Foto: Alfa Romeo
Za marsikaterega kupca vožnja sploh ni najpomembnejša. Raje si želijo všečnega videza in udobja. Tu alfa romeo tonale ne razočara. Foto: Alfa Romeo

Italijani pravijo, da je tekmeca dobil tudi BMW

SUV ne očara samo z zunanjostjo, tudi v notranjosti je takoj prepoznavna alfa, in to ji štejemo v plus. Kako se bo izkazala na dolgi rok, bo seveda pokazal čas, a pri Alfi pravijo, da verjamejo tako v obliko kot v kakovost. Še več, zatrdili so nam, da je tekmeca dobil celo nemški BMW.

Na voljo bodo štirje paketi opreme, ki zunanjost prikrojijo željam kupca, ter bogata vsebina v notranjosti, ki po italijanskih besedah prinašala največ tehnologije, kar so jo kadar koli vgradili v Alfo. Foto: Alfa Romeo
Na voljo bodo štirje paketi opreme, ki zunanjost prikrojijo željam kupca, ter bogata vsebina v notranjosti, ki po italijanskih besedah prinašala največ tehnologije, kar so jo kadar koli vgradili v Alfo. Foto: Alfa Romeo

Tonale bo na voljo z novim 1,5-litrskim turbobencinskim motorjem, ki mu bo pomagal hibridni sklop. Kupci bodo lahko izbirali med dvema močema 96 ali 118 kW, pri čemer bo električna pomoč vedno 15 kW. Za prestavljanje pa bo skrbel 7-stopenjski samodejni menjalnik.

V praksi se je izkazal za precej bolj umirjen avto, kot bi od alfe pričakovali. Z lagodno vožnjo pozitivno preseneti, pri priganjanju, pa se zdi, da je moči premalo, pa tudi menjalnik bi lahko bil bolj odziven.

Več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost.