Dacia vztrajno širi krog kupcev, vendar ostajajo pri filozofiji izdelave cenovno dostopnejših modelov. Foto: M. Kr.
Dacia vztrajno širi krog kupcev, vendar ostajajo pri filozofiji izdelave cenovno dostopnejših modelov. Foto: M. Kr.

Romunska znamka pod okriljem francoskega Renaulta nadaljuje filozofijo ponudbe razumsko zasnovanih avtomobilov, ki opravljajo svoje osnovno poslanstvo brez dodatnega razvajanja uporabnikov, za zmerno ceno. Sandero tako ostaja kompaktna kombilimuzina s petimi sedeži in 320 litri prostora za prtljago, stepway pa robustnejša različica s 44 milimetrov višje postavljeno karoserijo in nekaj vpadljive kozmetike na zunanjosti.

Ponudba motorjev je glede na cenovni razred avtomobila presenetljivo pestra, saj je mogoče izbirati med tremi bencinskimi in dvema dizelskima agregatoma. Bencinske hlape zastopata dve različici - 1,2-litrski štirivaljnik z močjo 55 kilovatov (75 KM) in 53 kilovatov (72 KM), druga je serijsko prilagojena tudi za drugo gorivo, in sicer utekočinjen naftni plin (LPG). Tretji predstavnik bencinskih motorjev pa je novi 0,9-litrski trivaljnik z močjo 66 kilovatov (90 KM).

Med sodobne pogonske agregate sodita tudi oba dizelska motorja v ponudbi, in sicer 1,5-litrska štirivaljnika s 55 kilovati (75 KM) ali 66 kilovati (90 KM) moči.

Pri uvozniku pa samozavestno izpostavljajo ponudbo opreme, ki je je več kot pri neposrednih predhodnikih, vključno z novo multimedijsko napravo, ki vključuje tudi navigacijo. Za najcenejšega sandera je treba na slovenskem trgu odšteti 7.790 evrov, za robustnejšega sorodnika pa 9.800 evrov.