Dodatno veselje s še zmogljivejšo različico GT-R bo rezervirano le za kupce na japonskem in britanskem trgu. Foto: Nissan
Dodatno veselje s še zmogljivejšo različico GT-R bo rezervirano le za kupce na japonskem in britanskem trgu. Foto: Nissan

Celotno vozilo je bilo deležno shujševalne diete, s katero so zmanjšali skupno težo. V kabini sta tako le dva športna sedeža, lažja so nova platišča, lažji so tudi nekateri drugi sestavni deli, med katerimi so jih nekaj prilagodili zahtevnejšim pogojem uporabe na dirkališčih. Tako so na primer poskrbeli za dodatne reže, ki usmerjajo zrak na prednje zavore in zadaj zračni tok usmerijo še prek zadnjih zavor.

Trše je tudi podvozje, ki so ga temeljito preizkušali in iskali optimalne nastavitve na dirkališču Nurburgring, voznik pa lahko med nastavitvami za dirkališča ali normalne ceste brez težav preklopi s stikalom v kabini. Nissanov športnik namreč kljub motorju z močjo 404 kilovati (550 KM) in pospešku od 0 do 100 kilometrov na uro v 2,8 sekunde ustreza vsem predpisom, ki veljajo za »normalno« cestno uporabo.

Različica track pack pa bo vsaj za zdaj na voljo le na Japonskem in v Veliki Britaniji, kjer bodo morali kupci zanjo odšteti približno 10.000 britanski funtov (12.270 EUR) več kot za standardno različico GT-R, ki stane 74.450 britanskih funtov (91.360 EUR).