Za markantne kontraste poskrbi črna barva: vsi napisi so črni, enako tudi 20-palčna platišča z dizajnom RS Spyder, izpušne cevi, notranje zaslonke biksenonskih žarometov in zatemnjene zadnje LED-luči. Novost sta prepoznavna napisa GTS na sprednjih vratih. Foto: Porsche
Za markantne kontraste poskrbi črna barva: vsi napisi so črni, enako tudi 20-palčna platišča z dizajnom RS Spyder, izpušne cevi, notranje zaslonke biksenonskih žarometov in zatemnjene zadnje LED-luči. Novost sta prepoznavna napisa GTS na sprednjih vratih. Foto: Porsche

Porsche pri novem cayennu GTS izpostavlja športnost. 3,6-litrski biturbomotor V6 je izpopolnjena različica agregata, ki je bil predstavljen v novem cayennu S.
Kratica GTS izvira od slavnega modela 904 carrera GTS iz leta 1963. Kot prvi Porschejev model novega časa jo je leta 2007 v življenje spet obudil cayenne GTS. Izvedba GTS z okrog enajstimi odstotki tudi pri cayennu predstavljala visok delež v modelskem spletu serije, ki je trenutno Porschejeva najuspešnejša serija.
Več moči in nižja poraba
3,6-litrski biturbomotor V6 ima manjšo porabo in izboljšane vozne lastnosti. V primerjavi s prejšnjim modelom z atmosferskim motorjem V8 se je moč povečala za 15 kilovatov, na 324 kilovatov, navor pa za 85 Nm na 600 Nm, medtem ko se je poraba zmanjšala za do 0,9 l/100 km. Pospešek od nič do 100 km/h je 5,2 sekunde, z opcijskim paketom sport chrono pa še desetinka manj. To je 0,5 oziroma 0,6 sekunde hitreje kot pri predhodniku. Največja hitrost znaša 262 km/h. Serijski je športni izpušni sistem, ki ustvarja značilni mogočni zvok modelov GTS.
Za več vozne dinamike skrbi aktivni sistem blaženja porsche active suspension management (PASM), ki je nastavljen športno. S serijskimi jeklenimi vzmetmi je karoserija vozila spuščena za 24 milimetrov, z opcijskim zračnim vzmetenjem pa za 20 milimetrov. Del serijske opreme je tudi zavorni sistem iz modela cayenne turbo, ki vključuje zavorne kolute s premerom 390 milimetrov na sprednji premi (zadaj 358 milimetrov) in rdeče lakirane zavorne čeljusti, značilne za turbo.
Mišičasta podoba
Oblikovne značilnosti cayenna GTS so velike odprtine za zajemanje zraka narejene po vzoru na model turbo, poudarjeni stranski pragovi, usmerniki zraka na robu strehe in spodnjem delu zadka in razširjeni koloteki.
Znotraj so serijski 8-smerno nastavljivi športni GTS-sedeži s prevlekami iz usnja in alkantare. Opcijsko je mogoče naročiti paket interieur GTS v karminsko rdeči ali rodijevo srebrni barvi, ki vključuje številčnico merilnika vrtljajev, napise na vzglavnikih in varnostne pasove v kontrastni barvi. V serijsko opremo spada še novi 8-stopenjski menjalnik tiptronic S s funkcijo Auto-Start-Stop in funkcijo jadranja, biksenonski glavni žarometi s štiritočkovnimi dnevnimi LED-lučmi ter večfunkcijski športni volan s prestavnima tipkama in avtomatsko odpiranje pokrova prtljažnika.
Cayenne GTS bo svetovno premiero doživel 19. novembra na avtomobilskem salonu Los Angeles Auto Show 2014. Prodaja se bo v Nemčiji začela konec februarja 2015, cena bo 98.152 evrov.