Leon ST ponuja več uporabnosti kot druga dva sorodnika, marsikoga pa bo pritegnila tudi dinamična podoba karavana. Foto: M. Kr.
Leon ST ponuja več uporabnosti kot druga dva sorodnika, marsikoga pa bo pritegnila tudi dinamična podoba karavana. Foto: M. Kr.

Leon ST ponuja skoraj vse tisto, kar tudi njegova tri- in petvratna sorodnika, ter obilje prostora v karavanskem prtljažnem zadku s prostornino 587 litrov.

Pri Seatu ne skrivajo optimizma v povezavi s karavanskim novincem, ki bo dopolnil ponudbo modela s približno 40-odstotnim deležem znamkine prodaje na slovenskem trgu. Letos načrtujejo prodajo 40 primerkov trivratne in 450 primerkov petvratne različice ter 160 primerkov novinca ST.

Optimizem temelji tako na uveljavljenosti modela kot tudi tem, da ponuja nekaj dodatne oblikovne in vsebinske privlačnosti. Kljub karavanskemu zadku je na pogled dovolj eleganten in hkrati dinamičen, dodatnih 272 milimetrov dolžine pa mu zagotavlja spogledovanje s tekmeci iz višjega razreda, več udobja za potnike in seveda prostoren prtljažnik, ki ga je mogoče z izhodiščnih 587 litrov prostornine hitro povečati na 1.470 litrov.

Ponudba opreme in pogonskih agregatov je pri ST-ju skoraj povsem enaka kot pri drugih dveh karoserijskih različicah. Med dodatke pa sodijo strešni nosilci, rolo in zaščitna mreža prtljažnika ter še nekaj drugih malenkosti, povezanih predvsem z učinkovitejšo izrabo prostora v zadku.

Razpon ponudbe bencinskih motorjev sega od 1,2 TSI z močjo 63 kilovatov (86 KM) do 1,8 TFSI z močjo 132 kilovatov (180 KM), pri dizelskih pa lestvico začenja 1,6 TDI CR z močjo 66 kilovatov (90 KM) in končuje 2,0 TDI CR z močjo 135 kilovatov (184 KM). Za najcenejšo bencinsko različico leona ST je treba v Sloveniji odšteti 14.990 evrov, za najcenejšo dizelsko pa 16.990. V kombinaciji z nekaterimi motorji pa bodo lahko kupci izbrali tudi štirikolesni pogon in samodejni menjalnik DSG.