Sedma generacija golfa dosledno sledi tradiciji, katere del je tudi zelo zadržano spreminjanje zunanje podobe. Foto: Volkswagen
Sedma generacija golfa dosledno sledi tradiciji, katere del je tudi zelo zadržano spreminjanje zunanje podobe. Foto: Volkswagen

Prvi mož koncerna Volkswagen Martin Winterkorn je ob svečanem razkritju novinca v Berlinu poudaril, da želijo tudi z novo generacijo le še nadgraditi zgodbo o uspehu. V 38 letih prisotnosti modela na trgu so prodali že 29,13 milijona primerkov. Z novo generacijo pa med drugim dokazujejo, da dodajanje novih tehnologij in dodatne opreme ne pomeni nujno tudi večje teže in večje porabe goriva.

Sedmo generacijo golfa tako odlikuje lažja karoserija, odvisno od posamezne različice pa je teža celotnega vozila manjša tudi do 100 kilogramov. Manjša naj bi bila tudi poraba goriva, pri čemer izpostavljajo predvsem nov bencinski motor z močjo 103 kilovate (140 KM), ki naj bi za sto kilometrov vožnje porabil v povprečju le 4,8 litra goriva. Med drugim tudi zaradi nove tehnologije izklapljanja valjev, ki jo tokrat prvič uvajajo v razredu štirivaljnikov.

Veliko naprednih tehnoloških dodatkov pa pri Volkswagnu napovedujejo tudi za sezname serijske in dodatne opreme. Med njimi bodo tako tisti, namenjeni varnosti, kot tisti, namenjeni udobju in že kar nepogrešljivi informacijski povezljivosti.

Na prvi javni predstavitvi je bilo o tehničnih podrobnostih in seznamih opreme manj govora, več pozornosti so posvetili zunanji podobi avtomobila. Pri Volkswagnu suvereno vztrajajo pri dokaj konzervativnih spremembah podobe in se očitno ravnajo po principu, zakaj bi eksperimentirali in koreniteje posegali v podobo modela, ki ga imajo kupci radi. Tudi sedma generacija golfa tako ohranja veliko oblikovnih značilnosti predhodnikov, hkrati pa deluje sodobno in skoraj štirim desetletjem primerno bolj odraslo.