Pri Škodi poudarjajo, da je rapid vsestranski avto iz Indije za Indijo. Foto: Škoda
Pri Škodi poudarjajo, da je rapid vsestranski avto iz Indije za Indijo. Foto: Škoda

Širitev proizvodnje tudi na neevropske trge je del začrtane strategije znamke, ki želi postati globalna, indijski trg pa sodi med najzanimivejše za povečevanje števila prodanih vozil. Lanski rezultat približno 875.000 prodanih vozil na vseh trgih pomeni za znamko 15-odstotno povečanje prodaje v primerjavi z letom 2010. Končni cilj, ki bi ga radi dosegli leta 2018, pa je 1,5 milijona vozil letno.

Kot poudarjajo pri znamki, ki je del koncerna Volkswagen, nameravajo omenjeni cilj doseči s širitvijo ponudbe in proizvodnje ter z vstopi na nove trge, med katerimi poudarjajo Kitajsko, Rusijo in Indijo. Prav v Indiji, ki bo ospredju globalne strategije, pa so lani začeli s proizvodnjo novega modela rapid, klasične triprostorske limuzine, ki sodi v razred najbolj iskanih vozil na rastočih vzhodnih trgih.

Model rapid izdelujejo v kraju Pune, glede na velikost pa se uvršča med modela fabia in octavia. V dolžino meri 4,39 metra, v širino 1,70 in višino 1,47 metra. Za pogon sta na voljo 1,6-litrska bencinski in dizelski motor, ki imata tudi enako moč 77 kilovatov. Rapid je že drugi Škodin model, ki prihaja iz te tovarne, kjer izdelujejo tudi fabio. Sicer pa v mreži 90 avtomobilskih hiš ponujajo tudi lokalno izdelane modele superb, laura/octavia in yeti.