Poleg kombilimuzine, limuzine in karavana je četrta različica tipo cross. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Poleg kombilimuzine, limuzine in karavana je četrta različica tipo cross. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Fiat je leta 2015 presenetil, ko je na ceste vrnil tipa. V Torinu so se odločili za preverjeno strategijo z oživljanjem starega imena, ki so ga prilepili na popolnoma nov tip avtomobila.

Tipo je bil pred tremi desetletji tudi na naših cestah eden bolj zaželenih modelov, velik tekmec golfa. Na ceste je takrat prinesel veliko udobja, športno obliko, popolnoma digitalizirane merilnike.
Tipo je zato še danes eden tistih avtomobilov, ki požanjejo veliko zanimanja mimoidočih. Ampak danes ne zato, ker bi želel izstopati, temveč zato, ker je tako zelo ljudski. Veliko slovenskih voznikov je vozilo njegovo prvo generacijo iz devetdesetih ali pa njegova naslednika stila ali brava.

V notranjosti je novost sedempalčni voznikov digitalni zaslon, medtem ko je na sredini zaslon Uconnect multimedijskega sistema zdaj velik kar 10,25 palca. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
V notranjosti je novost sedempalčni voznikov digitalni zaslon, medtem ko je na sredini zaslon Uconnect multimedijskega sistema zdaj velik kar 10,25 palca. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Nova različica

Prišel je čas za prenovo. Dobil je dodatno različico, ki nekoliko bolj izstopa iz sivine. To je terensko navdihnjeni tipo cross. Različica cross prinaša terenske dodatke in štiri centimetre večji odmik od tal. Tako bo še manj neugodno zapeljati na kakšen robnik ali pa se podati na kakšno makadamsko pot.

Asistenčni sistemi v tipu zdaj na primer prepoznavajo prometne znake, zadržujejo vozilo v voznem pasu, prepoznavajo utrujenost voznika ali nadzirajo mrtvi kot. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost
Asistenčni sistemi v tipu zdaj na primer prepoznavajo prometne znake, zadržujejo vozilo v voznem pasu, prepoznavajo utrujenost voznika ali nadzirajo mrtvi kot. Foto: MMC RTV SLO/Avtomobilnost

Po drugi strani pa terenski dodatki tudi nekako razbijejo nizkocenovnost. In tipo je s svojo cenovno ugodnostjo in dostopnostjo vselej nekje na meji, čeprav ne gre za tipičnega nizkocenovnika.

Več pa v videoprispevku iz oddaje Avtomobilnost