Novi toledo na prvi pogled deluje manj (pre)drzno kot neposredni predhodnik, ki se mu videz ni obrestoval. Foto: Seat
Novi toledo na prvi pogled deluje manj (pre)drzno kot neposredni predhodnik, ki se mu videz ni obrestoval. Foto: Seat

Seatov toledo se je prvič premierno predstavil že pred dvema desetletjema in sodeč po prodajnih številkah so ga, kljub razlikam med posameznimi trgi, dobro sprejeli tudi kupci. Slabše, kot so pričakovali pri španski znamki pod okriljem nemškega koncerna, pa se je odrezala generacija po letu 2004. Avtomobil je predvsem oblikovno zapeljal preveč očitno iz ustaljenih limuzinskih kolesnic in z oblikovno (pre)drznostjo verjetno več kupcev izgubil, kot pa pridobil.

Novinec, ki ga bodo v uradno še predserijski prototipni izvedbi predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi, pa se vrača k izvirni tradiciji. V dolžino meri 4,48 metra, medosna razdalja 2,6 metra omogoča dober temelj za prostorno potniško kabino, namenjeno petim potnikom, v klasično oblikovanem zadku pa je 500 litrov prostora namenjenega prtljagi. Tudi v notranjosti je opazna vrnitev k preverjeni funkcionalni klasiki, značilni za izdelke koncerna VW, ki ima nekaj za znamko prepoznavnih elementov.

Tehnične podrobnosti o pogonskih agregatih in ponudbi opreme vsaj uradno ostajajo še skrivnost, znano pa je že, da bo avtomobil na evropske trge zapeljal še letos.