Mojstri tuninga pri svojih izdelkih pogosto presegajo meje mogočega in dovoljenega za cestno uporabo. Foto: Toyota
Mojstri tuninga pri svojih izdelkih pogosto presegajo meje mogočega in dovoljenega za cestno uporabo. Foto: Toyota

Med tehnično najzanimivejšimi in tudi izvedbeno najtežjimi predelavami je brez dvoma iQ-MR, pri katerem je japonski mojster tuninga Tatsu serijski pogon prednjih koles zamenjal s pogonom zadnjih koles. Seveda pa ni ostalo le pri tem, ampak ima avtomobil tudi zmogljivejši motor in agresivno športno podobo ter dirkaško minimalistično potniško kabino z dodano zaščitno kletko.

Malce manj skrajna, a nič manj atraktivna ni predelava Michaela Changa, ki je Toyotinemu serijskemu malčku namenil opazne športne dodatke na zunanjosti, vključno z velikim usmernikom zraka na zadku, športno vzmetenje in športne sedeže, v potniški kabini pa kljub predelavam ohranil vsaj nekaj elementov originalne armature.

Jon Sibal pa je v malce bolj diskretno embalažo vgradil zmogljivejši motor z dodatno nitro "injekcijo" in v zadek avtomobila, za dvema športnima sedežema, vgradil velik LCD-zaslon ter zvočnike.

Vsi trije avtomobili se bodo pomerili za posebne nagrade, ki jih podelijo v okviru sejma SEMA v Las Vegasu, na katerem se strokovni javnosti predstavljajo znamke s serijsko ponudbo, pa tudi specialisti s svojimi idejami, izdelki in primerki končnih predelav.