Od začetnih skic do končne izdelave in prve poizkusne vožnje so pri Ferrariju potrebovali 14 mesecev. Foto: Ferrari
Od začetnih skic do končne izdelave in prve poizkusne vožnje so pri Ferrariju potrebovali 14 mesecev. Foto: Ferrari

Model, ki so ga izdelali na Ferrarijevem oddelku za posebne projekte, je naročil bogati Američan Edward Walson (njegov oče John Walson je izumil kabelsko televizijo), za osnovo pa so vzeli serijski model 599 GTB fiorano.

Aperta je sicer nekakšen naslednik ferrarija fantuzzija z dolgo oznako 330 TR-LM/LMB/GT 2+2 spider, ki so ga izdelali leta 1964, uporabili pa štiri leta kasneje v trilogiji Tre Passi Nel Delirio, natančneje za zadnji del z naslovom Toby Dammit. Za volanom zlatega spiderja, ki je pod pokrovom skrival 4,0-litrski bencinski motor V12, se je takrat znašel igralec Terrance Stamp.

Njegov sodobnik je seveda močnejši - aberto poganja 6-litrski prav tako 12-valjni motor, ki ob navoru 608 Nm razvije 456 kW (620 KM), kar je približno 220 "konjičev" več od filmske verzije. Podrobnejših informacij Italijani niso razkrili, je pa znano, da naj bi za 100 kilometrov vožnje porabil 17,9 litra goriva, v zrak pa naj bi na en kolimeter izpustil 415 gramov emisij.