Prihodnje leto bo na ceste zapeljala serijska različica Volvovega plug-in hibrida V60. Foto: Volvo
Prihodnje leto bo na ceste zapeljala serijska različica Volvovega plug-in hibrida V60. Foto: Volvo

Avtomobil s plug-in tehnologijo, kar pomeni, da bo mogoče baterijo napolniti tudi iz domače vtičnice, je rezultat sodelovanja skandinavske znamke in podjetja za dobavo električne energije Vattenfall, kar je vse pogostejši trend na tem področju, ko se v razvoj, proizvodnjo in prodajo vozil vključujejo novi, za avtomobilsko panogo ne povsem tradicionalni partnerji.

V60 plug-in hybrid je kot prototip že preživel svoj ognjeni krst praktične uporabe na tekmovanju Michelin Challenge Bibendum, prihodnje leto pa se bodo lahko z njim na ceste podali že tudi prvi kupci. Kakšna bo cena sicer pri Volvu, še ne izdajo, previdno dodajajo le, da bo malce višja kot za različice s klasičnimi pogonskimi agregati. Hkrati pa izpostavljajo, da naj bi bili stroški goriva približno za tretjino nižji.

Glede na cene električne energije švedskega dobavitelja naj bi za 100 kilometrov vožnje porabili le približno tri evre. Seveda le, če bi se vozili izključno z elektriko, kar pa z enim polnjenjem pomeni doseg do 50 kilometrov. Za daljše razdalje brez peturnega postanka za polnjenje in z višjimi hitrostmi bo moral priskočiti na pomoč seveda klasični motor.