Tako kot avtonomni avtomobili ne bodo potrebovali volanskega obroča, tako Volvov avtonomni tovornjak ne potrebuje kabine. Foto: Volvo
Tako kot avtonomni avtomobili ne bodo potrebovali volanskega obroča, tako Volvov avtonomni tovornjak ne potrebuje kabine. Foto: Volvo

Švedski proizvajalec je na posebnem novinarskem dogodku v Berlinu predstavil avtonomni tovornjak. Ta napoveduje serijski model, ki bo namenjen uporabi v pristaniščih in velikih logističnih središčih.

Koncept poganja enak električni pogonski sklop kot pri električnem tovornjaku, ki ga je Volvo Trucks predstavil pred nekaj meseci. Švedi sicer niso razkrili podatkov za vero, pri čemer je njihov prejšnji električni tovornjak poganjal elektromotor s 185 kilovati (252 KM) moči v kombinaciji z litij-ionskim baterijskim sklopom z zmogljivostjo od 100 do 300 kilovatnih ur, ki zagotavlja do 300 kilometrov dosega z enim polnjenjem. 
Pri Volvu so potrdili, da je vero mogoče priklopiti na standardne prikolice, ki lahko tehtajo do 32 ton.

Z obstoječo infrastrukturo
Podpredsednik oddelka za avtonomno vožnjo pri Volvu, Mikael Karlsson, je ob tem povedal, da lahko zato, ker gre za vozila, ki ne povzročajo izpustov in so obenem tudi zelo tiha, le-ta uporabljajo tudi ponoči. Pri tem se uporabljajo obstoječi priklopniki in infrastruktura, kar omejuje stroške in omogoča integracijo v obstoječi sistem.

Vera je lahko vselej povezana s storitvami v oblaku in z nadzornim središčem, ki bdi nad njenim položajem, tovorom, servisnimi potrebami in drugimi parametri.

Pri Volvu verjamejo, da bodo v bližnji prihodnosti večino tovornjakov še vedno upravljali ljudje, pri čemer bomo lahko že kmalu videli samovozna gospodarska vozila na posebnih omejenih območjih.