Mazda3 se je najprej predstavila v kombilimuzinski izvedbi in le z malim zamikom še v limuzinski. Foto: Mazda
Mazda3 se je najprej predstavila v kombilimuzinski izvedbi in le z malim zamikom še v limuzinski. Foto: Mazda

Avtorji oddaje avtomobilsko-prometne minute na Valu 202 so namreč tokrat pod drobnogled vzeli kar tri novejše primerke iz ponudbe na slovenskem avtomobilskem trgu, poleg Volkswagnovega bolj robatega crosscaddyja in Nissanovega modela note, tudi mazdo3 v limuzinski izvedbi, ki je v Slovenijo pripeljala malce pozneje kot petvratna različica. Je pa od zadnje kljub enaki medosni razdalji nižja in širša, kar je pozitivno vplivalo na njen videz.

Za dobre vtise je po besedah avtorjev oddaje poleg prostornosti in dobrih voznih lastnosti poskrbel tudi zmogljiv 2,2-litrski turbodizelski motor z močjo 110 kilovatov, ki morda na prvi pogled v teh varčevalnih časih deluje pregrešno, a se malce več moči, tudi po zaslugi napredne varčevalne tehnologije, pri porabi ne pozna, saj je mogoče povprečje brez posebnega truda spraviti pod šest litrov za sto prevoženih kilometrov.

Več podrobnosti s preizkusa Mazdine novinke in ter o preostalih novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.