Začelo se je zmodelom laferrari, do leta 2019 pa bodo vsi Ferrarijevi modeli imeli vsaj en hibridni elelment. Foto: Ferrari
Začelo se je zmodelom laferrari, do leta 2019 pa bodo vsi Ferrarijevi modeli imeli vsaj en hibridni elelment. Foto: Ferrari

Marchionne, ki je v zadnjih letih že nekajkrat pretresel avtomobilski svet z nepriljubljenimi menedžerskimi odločitvami, kot je bila ukinitev znamke Lancia, želi sedaj uvesti pomembne spremembe tudi pri Ferrariju.

Do leta 2019 bodo vsi Ferrarijevi modeli opremljeni s hibridno tehnologijo, zato, da bodo zadostili vse bolj strogim predpisom glede izpustov CO2 ter s tem dosegli večjo prodajo. Letos naj bi pri Ferrariju prodali osem tisoč avtomobilov, do leta 2019 pa naj bi jih na letni ravni spravili v promet še tisoč več.

Do sedaj niso želeli preseči te številke, saj za proizvajalce, ki prodajo manj kot 10 tisoč avtomobilov na leto, veljajo milejši predpisi glede porabe in izpustov škodljivih plinov.

Projekcija za leto 2025
Ob predstavitvi četrtletnih rezultatov, ki so presegli pričakovanja, je Marchionne napovedal zasuk v Ferrarijevem načinu proizvodnje. Motorjem z notranjem izgorevanjem bodo dodajali električne sklope, kar bo prineslo celo boljše zmogljivosti. Čeprav se ni želel zavezati k specifičnim prodajnim ciljem, je povedal, bi lahko Ferrarijeva prodaja leta 2025 presegla 10 tisoč avtomobilov na leto.

Ena izmed njegovih zamisli je tudi širitev znamke na širšem področju luksuznih dobrin, pri čemer je dodal, da bo enostavneje, če bodo še naprej ustvarjali prihodke in dobiček z avtomobili ter se nato širili na druga področja v razumnem času.

Marchionne želi s širitvijo modelne palete znamko približati širšemu krogu potencialnih kupcev, dober primer tega je model GTC4 lusso T, ki je z manjšim tlačno polnjenim V8 strojem namenjen vsakdanji uporabi. Po mnenju Stuarta Pearsona, analitika Exane BNP Paribas pa bi lahko Ferrari širil svojo ponudbo z do dvema novima modeloma na vsakih štiri ali pet let.