V klasični embalaži 911 je skrit zmogljivejši štirikolesni pogon. Foto: Porsche
V klasični embalaži 911 je skrit zmogljivejši štirikolesni pogon. Foto: Porsche

Pri Porscheju poudarjajo, da jim je predvsem po zaslugi kombinacije aluminija in jekla za izdelavo karoserije uspelo zmanjšati težo vozil nove generacije, ki so tudi do 65 kilogramov lažji od primerljivih predhodnikov. Z izboljšavami štirikolesnega pogona pa so zagotovili boljše dinamične lastnosti vozil, ki se od sorodnikov z dvokolesnim pogonom na zunaj razlikujejo le po nekaterih podrobnostih. Še najbolj prepoznavna razlika sta zadnji kolesi, ki sta 10 milimetrov širši.

Za pogon vseh štirih koles skrbi pri različici 911 carrera 4 3,4-litrski šestvaljnik z močjo 257 kilovatov (350 KM), pri različici 911 carrera 4S pa 3,8-litrski šestvaljnik z močjo 294 kilovatov (400 KM). Prvi požene prestižni športni avtomobil od 0 do 100 kilometrov na uro v 4,5 sekunde, drugi pa v 4,1 sekunde. Končna hitrost, ki jo zagotavlja prvi, pa je 285 km/h in pri drugem 300 km/h.

Kupci bodo lahko izbirali med štirimi različicami modela 911 s štirikolesnim pogonom, in sicer carrera 4, carrera 4S ter kupejem in kabrioletom. Uradna sejemska premiera jih čaka konec septembra na avtomobilskem salonu v Parizu, nato pa bodo zapeljali na prve evropske trge.

Glede povpraševanja in prodaje so pri Porscheju dokaj optimistični, saj so od leta 2008 prodali že približno 24 tisoč neposrednih predhodnikov, ki predstavljajo 34-odstotni delež v prodaji modela 911.