Moški, pri osvajanju se ne zanašajte preveč na čare svojega avtomobila ... Foto: EPA
Moški, pri osvajanju se ne zanašajte preveč na čare svojega avtomobila ... Foto: EPA

Raziskovalci iz Teksasa in Minnesote so tisoč ljudi vprašali o njihovem mnenju, povezanim s trošenjem denarja za materialne dobrine.

Temeljna ugotovitev je naslednja: moški pogosto zapravljajo visoke vsote denarja za razkošne stvari, kot so dragi avtomobili ali elektronski pripomočki, da bi z njimi ženske opozorili, da so "dober ulov". Nasprotno pa ne drži - ženske ne trošijo veliko denarja za to, da bi z avtomobilom pritegnile pogled moškega.

Večina žensk pa opazi, če se moški pripelje pred lokal z dragim, bleščečim športnim avtomobilom, kot je na primer porsche. Lastnik takega vozila se ji zdi še pred navezavo stika bolj poželjiv in zanimivejši kot lastnik jeklenega konjička iz srednjega cenovnega razreda, kot je na primer honda civic.

Kljub temu pa bi ženske dvakrat pomislile, če bi jim moški v porscheju ponudil poroko, saj so do njegovih namer mnogo manj zaupljive kot do človeka v hondi.

Vodja raziskave Daniel Beal je dejal, da študija nakazuje na to, da je lastništvo športnih avtomobilov izgubilo svoj sijaj in prestiž. "Ko se ženske poigravajo z mislijo, da bi z moškim, ki je za volanom takšnega avtomobila, vstopile v daljšo zvezo, se največkrat premislijo. Moški z razkošnim predmetom resni ženski preprosto daje napačna sporočila ..."