Sandy Dannyja na koncu očara z novo podobo in z drznim obnašanjem. Foto: MMC RTV SLO
Sandy Dannyja na koncu očara z novo podobo in z drznim obnašanjem. Foto: MMC RTV SLO
V vlogi Sandy se je odlično znašla Laura Zafred. Foto: MMC RTV SLO
Utrinki iz muzikala Briljantina

Dvorana Tivoli je navdušeno sprejela več kot 40 plesalcev/pevcev/igralcev, ki so na montažnem odru pričarali Ameriko iz 50. let prejšnjega stoletja. Muzikal Briljantina, ki sicer bolj sodi na odrske deske kot pa v športno dvorano, je za dve uri gledalce skoraj prikoval na sedeže, na koncu pa požel bučen aplavz.

Muzikal v koreografiji naše najbolj znane plesne koreografinje Mojce Horvat je kljub precej neznanim imenom nastopajočih (Dannyja Zuko je upodobil Luka Markus Štajer, Sandy Olsson pa Laura Zafred) privabil številne obiskovalce - tudi na dodatni predstavi je bila dvorana namreč skoraj polno zasedena.

In večino od teh muzikal ni pustil ravnodušnih. Kljub bolj revni sceni in ne tako zelo popolnemu ozvočenju smo gledalci vseeno uživali - zaradi petja, plesa in besedil songov, ki so bili, presenetljivo, v slovenščini slišati kar dobro. Te je sicer, že za postavitev na odru Šentjakobskega gledališča, prevedel Andrej Rozman - Roza.

Zgodba na trenutke na trhlih nogah
Na trenutke je sicer manjkalo zgodbe, pojavljale so se moteče (a ne nepremostljive) vrzeli. Na primer: Sandy in Danny sedita v avtomobilu v drive-in kinu. Danny svoji dragi ponudi prstan v znak zaobljube in v zameno seveda pričakuje malce izkazovanja ljubezni, kar Sandy razjezi, zato besna odide. Nato mine nekaj prizorov brez nje (ali pa se pojavi v manjši meri, vendar nikoli ob Dannyju) in že je tu še zadnji prizor, v katerem Dannyja preseneti nova, seksi Sandy. Zakaj? Kaj jo je spodbudilo k temu, da spremeni svoj videz? Kdo ji je pomagal, da se je iz pridne punčke prelevila v seksi žensko? Ta vprašanja ostanejo neodgovorjena (če niste zgodbe poznali že prej, seveda).

Malce nejasen je bil tudi prizor, ko se Frenchy sprašuje, kaj naj stori s svojim življenjem, in prosi za angela varuha, ki bi ji kazal pot, nato se ta angel prikaže v podobi Brendija, ki jo poskuša s pesmijo spodbuditi k temu, da bi se vrnila v šolo.

A na splošno bi lahko dejali, da slovenska priredba svetovno znanega muzikala sploh ni slaba, morda je bil malce nerodno izpeljan le premor, saj gledalci nismo vedeli, ali gre za dejanski premor ali pa le za pospravljanje in spreminjanje scene oz. instrumentalni vložek.

Tanja Kozorog
tanja.kozorog@rtvslo.si

Utrinki iz muzikala Briljantina