Je bila Patrizia res tragična figura, nerazumljena v moškem svetu? Foto: IMDb
Je bila Patrizia res tragična figura, nerazumljena v moškem svetu? Foto: IMDb

Družina Gucci, ki sicer nima več deleža v istoimenski modni hiši, ni zadovoljna s prikazom življenja njenih članov v nedavno izdanem filmu o umoru Maurizia Guccija, ene največjih modnih afer prejšnjega stoletja. Po besedah njenih sedanjih članov je film "vse prej, kot natančna predstavitev življenja v družini in njenih članov". Ustvarjalci filma jih tudi niso vprašali za prispevek k natančnosti zgodbe.

Sorodna novica Hiša Gucci

Mnenje družine ni nič novega, saj so javno že večkrat izrazili zaskrbljenost nad produkcijo, nad katero je bdel režiser Ridley Scott. Premiera filma jih očitno ni pomirila, najbolj pa jih moti uprizoritev Patrizie Reggiani, ki jo v filmu igra pevka Lady Gaga. Kot pravijo, je uprizoritev Reggiani kot ženske žrtve v krutem mačističnem okolju, ki v slogu slovite lady MacBeth izvede maščevanje, preveč enodimenzionalna in neresnična.

"Produkcijska ekipa filma se ni ustavila in povprašala ljudi, ki so like v filmu dejansko poznali, kako so se stvari odvijale. Aldo Gucci – predsednik podjetja dolgih 30 let – je prikazan kot navaden nasilnež in nevednež, brez zmožnosti dojemanja sveta okoli sebe. Lik je poln popolnoma izmišljenih lastnosti in značajskih značilnosti, za vedenje, ki ga kaže do protagnonistov filma, pa ni nobenega stvarnega dokaza." Kot so izjavi za javnost še dodali v družini, si pridružujejo pravico, da proti ustvarjalcem filma sprožijo tudi pravne postopke zaradi razžalitve.

Družino moti predvsem uprizoritev lika Patrizie Reggiani (na sliki), ki je bila obsojena naročitve umora svojega nekdanjega moža. Foto: AP
Družino moti predvsem uprizoritev lika Patrizie Reggiani (na sliki), ki je bila obsojena naročitve umora svojega nekdanjega moža. Foto: AP

Scott je na navedbe družine že odgovoril, med drugim v pogovoru za britanski BBC prejšnji teden. "Morate razumeti, da je bil en član te družine kruto umorjen, drugi pa sedel zaradi utaje davkov. Naj mi, prosim, ne pridigajo o pohlepnosti in zaslužkarstvu." Na zgornje pismo družine sta tako režiser kot produkcijska hiša odgovorila, da nimata nobenega dodatnega komentarja.

V nasprotju z družino je modna hiša dobro sodelovala z ustvarjalci filma in jim odprla svoje modne arhive, ter jih oblekla za premiere filmov. Nekoliko bolj razdvojen je Tom Ford, dolgoletni ustvarjalni vodja hiše. "Težko mi je ločiti poliran in mestoma absurden film od realnosti. Kot z večino filmov, zasnovanih na resničnih dogodkih, so podakti malo prirejeni, liki pretirani, časovnice prilagojene in nekako razumem da je to potrebno za dober film. A v resnici, življenje ni bilo lažno in pretirano, bilo je mestoma absurdno, a na koncu koncev, predvsem tragično."