Squid Game. Foto: Netflix
Squid Game. Foto: Netflix

Izvršni direktor Netflixa Ted Sarandos je po srečanju z južnokorejskim predsednikom Yoon Suk Yeolom v Washingtonu povedal, da Netflix zelo zaupa v južnokorejsko ustvarjalno industrijo. Poleg serije Squid Game je velik uspeh požel z oskarjem nagrajeni film Parazit, po njegovem mnenju pa svetlo prihodnost napovedujeta tudi nedavni "svetovni uspešnici" The Glory in resničnostni šov Physical 100.

Povedal je še, da je 2,5 milijarde dolarjev vredni naložbeni načrt dvakrat večji od skupnega zneska, ki ga je Netflix do zdaj namenil južnokorejskim vsebinam. S tem bo po navedbah francoske tiskovne agencije AFP odigral ključno vlogo pri promociji Južne Koreje, njene kulture in videovsebin.

S filmi, kot je Parazit, in serijami, kot sta Squid Game in The Glory, ter resničnostnimi šovi, med katere spada Physical 100, je Južna Koreja v zadnjih letih postala filmska velesila.

Samo lani si je več kot 60 odstotkov od takratnih 230,7 milijona Netflixovih naročnikov ogledalo serijo Squid Game, kar je le eden od kazalnikov uspešnosti in priljubljenosti južnokorejskih videovsebin.

Tako kot drugje po svetu pa se tudi v Južni Koreji pojavlja zaskrbljenost, da bo Netflix premočen v boju z lokalnimi ponudniki pretočnih vsebin. Južnokorejski ponudniki si prizadevajo, da bi večji uporabniki pretočnih vsebin plačevali več, čemur se Netflix odločno upira.