Nove buffalovke v vseh svojih modelih. Foto: Solestruck
Nove buffalovke v vseh svojih modelih. Foto: Solestruck
Spice Girls s svojimi buffalovkami, ki so jih nedavno prodale na dobrodelni dražbi. Foto: Reuters

Zdaj se vračajo, saj je blagovna znamka Buffalo predstavila kolekcijo, za katero je navdih poiskala v svoji 20 let stari prodajni uspešnici.
Nemška znamka se je povezala z ameriškim Solestruckom, ki se ukvarja s spletno prodajo, in nastala je kolekcija za ženske in moške So Happy Together.

Kolekcijo v omejeni izdaji krasi vse od pik do leopardjega vzorca, barvna lestvica pa sega od konvencionalnejših do neonskih in kovinskih odtenkov.

Čevlji so bili priljubljeni zlasti pri tistih, ki jih mati narava ni obdarila s pretirano višino, saj te platforme povišajo tudi za 10 centimetrov. Tako imenovane buffalovke so začeli izdelovati leta 1995 in ni trajalo dolgo, ko so postale obvezen modni dodatek vsakega popkulturno ozaveščenega dekleta (pa tudi fanta).

"Spice čevlji"
K popularizaciji so precej pripomogle tudi Spice Girls, ki so svojo kariero lansirale nekako istočasno z buffalovkami in so jih takoj vzele za svoje. Nosile so jih v videih, na koncertih, na naslovnicah albumov in na rdečih preprogah.
Solestruck buffalovke (ali "Spice čevlje") opisuje kot "najbolj razmahnjeno religijo klubskih mulcev in žurerjev ter najboljše, kar je v 90. ponudila popkultura".

Kot piše Daily Mail, je Ty McBride, kreativni direktor Solestrucka, iz Portlanda v Oregonu odpotoval na jug Španije, kjer se je lotil izdelave linije v matični tovarni Buffalo. Na njihovi spletni strani je zapisano, da je bil McBridov poglavitni cilj "oživiti" znamko in jo "s polno močjo pripeljati nazaj".

Nove buffalovke stanejo med 194,95 in 274,95 dolarjev.