Peter Giodani v družbi Ule Furlan in Katarine Čas Foto:
Peter Giodani v družbi Ule Furlan in Katarine Čas Foto:
Ena izmed kreacij Alenke Globočnik Fabjan, ki ustvarja pod znamko AKULTURA. Foto: Mercedes-Benz Fashion Week

Prvi večer je bila v glavni vlogi italijanska blagovna znamka Gattinoni. Čeprav danes morda ime ne zveni znano naključnemu ušesu, gre za hišo, ki je v svoji 70-letni zgodovini oblačila največje ikone filma, gledališča, glasbe in umetnosti, med njimi tudi Audrey Hepburn in Beyonce. Po Gattinonijevem modnem performansu je bil čas za zabavo z uveljavljeno didžejko slovenskega rodu Brino Knauss, nekdanjo manekenko, ki glasbo vrti po modnih prestolnicah sveta.

Še pred tem se je odvila podelitev Mercedes-Benz Fashion Award 2016, ki jo je prejela mlada oblikovalka Kaja Julija Hrovat, kmalu si boste na MMC-ju lahko prebrali pogovor z njo. V okviru tedna mode, ki ga vodi ekipa pod taktirko Saše Radoviča, je na ogled razstava Modna fotografija skozi generacije, na kateri svoje delo predstavljajo fotografi Fulvio Grisoni, Saša Hess in Peter Giodani.

V nedeljo sta bila na ogled dva sklopa modnih revij, na katerih so se predstavili oblikovalci MÊHLÊ - oblikovalski dvojec slovenskega rodu s sedežem v Londonu se ponaša z dovršeno estetiko tradicionalne krojaške izdelave ter uporabo tehnično inovativnih materialov -, ena najvidnejših modnih ustvarjalk na našem prostoru Natasa Persuh, italijanska znamka D'Alpaos, AKULTURA, ki je ob kontrastnih materialih prepoznana po asimetričnih in čistih linijah, pa Dajana Ljubičič, ki oblikuje za svobodno, samozavestno in dinamično žensko z značajem, in Sofia Nogard, dvojec, ki prisega na "brezčasno arhaičnost".

Drevi se bo teden mode zaključil z revijami Tanja Zorn, Vlada Savić, IVANMAN, SUSNYARA, Cliché in SENS, del večernega programa pa bo tudi okrogla miza Modni film v oglaševanju, ki jo bo vodil oglaševalski kreativni direktor Aljoša Bagola.

Nekaj utrinkov si oglejte v fotogaleriji.