Danska lepotica, ki se ima za svoj eksotični izgled zahvaliti tudi perujskim koreninam, bo te dni dopolnila 40 let. Foto: Pilgrim
Danska lepotica, ki se ima za svoj eksotični izgled zahvaliti tudi perujskim koreninam, bo te dni dopolnila 40 let. Foto: Pilgrim

Kot gusarka v korzetu iz rdeče čipke, tangicah in visokih škornjih je s poželjivim pogledom nastopila v oglasih za perilo Agent Provocateur, zdaj pa se je piratski plen znašel na njenem vratu: Helena je postala obraz ene njenih najljubših znamk nakita, ki, tako kot ona sama, prihaja z Danske. Združila je moči z oblikovalcema Annemette Markvad in Thomasom Adamsenom, skupaj so oblikovali linijo ogrlic, uhanov, prstanov in zapestnic.

Markvadova in Adamsen sta kot "otroka cvetja" znamko Pilgrim ustanovila pred dvajsetimi leti med potovanjem po hipijevskih poteh Vzhoda. Zbrala sta nakit iz Indije, Kitajske, Tajske in Balija, ki sta ga nato prodajala na rockerskih festivalih po Danski. Posel se je vse bolj razvijal v svetovni projekt in danes njun nakit prodajajo v več kot 5.000 trgovinah po vsem svetu.

Zvesti hipijevskim idealom
A pri Pilgrimu niso pozabili na svoje hipijevske ideale: vsak kos nakita je izdelan ročno in podjetje prisega na družbeno odgovorno poslovno etiko. Podpirajo projekt Zdravniki brez meja, denar zanje zbirajo s prodajo posebnih kosov nakita v kolekcijah.

Nova linija, pri oblikovanju katere je sodelovala tudi Helena Christensen, je značilno etnično navdahnjena in ženstvena. V njej so tako kosi pastelnih odtenkov in močne, pikantne barve.

A. K.