Willow Smith pri 14 kot zaščitni obraz kampanje Marca Jacobsa. Foto: Instagram Marc Jacobs
Willow Smith pri 14 kot zaščitni obraz kampanje Marca Jacobsa. Foto: Instagram Marc Jacobs
Jesensko-zimsko kampanjo bo predstavljala tudi Cher. Foto: Promocijsko gradivo

Oblikovalec je v kratkem razmiku potrdil svojo tezo z izbiro dveh različnih zaščitnih obrazov, ki so vse prej kot običajna manekenska imena - pred mlado, nadarjeno, očarljivo in modno ozaveščeno Willow, kot jo je opisal sam, je namreč za kampanjo jesen /zima izbral 69-letno pevko in igralko Cher.

"Izjemna in lepa Cher! Fotografiral jo je David Sims za našo jesensko-zimsko kampanjo. To je šele začetek ... Več prihaja!" je ameriški modni oblikovalec pripisal objavi na svojem osebnem profilu na Instagramu, kjer je tudi tokrat razkril najnovejši obraz jesensko-zimske kolekcije - igralko, pevko in plesalko Willow Smith. Kampanjo z Willow Smith v glavni vlogi je prav tako posnel David Sims.

Letošnje kampanje vključujejo prijatelje, vsak med njimi vzbudi zanimanje in navdih, je še na Instagramu napisal oblikovalec, kjer zadnje čase objavlja vse najnovejše novice glede dela.

Pred Cher in Willow Smith je Marc Jacobs v svoje kampanje vključil prijateljice, kot so Victoria Beckham, Sofia Coppola, Miley Cyrus, Dakota Fanning, Jessica Lange, Kate Moss ... Gre za kreativne posameznike z vizijo, ki navdihujejo vse, ki se ukvarjajo z modo, je še napisal Marc Jacobs.